شایعه در مورد حقوق بازنشستگان

سازمان تامین اجتماعی شایعه عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تکذیب کرد.

شایعه در مورد حقوق بازنشستگان

به گزارش مستقل آنلاین؛ سازمان تأمین اجتماعی با رد شایعات مربوط به‌ عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، اعلام کرد: مستمری شهریور بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار درحال پرداخت است.

سازمان تأمین اجتماعی با رد شایعات مربوط به‌عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، اعلام کرد طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است. 

این سازمان اعلام کرد: در پی خبر اشتباه یک خبرگزاری که در کانال تلگرامی خود مدعی شده حقوق شهریور ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بدون اعمال افزایش پرداخت شده است، از بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۸ شهریور ماه) برخی سایت‌های خبری و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز بدون راستی‌آزمایی این خبر کذب را بازنشر کردند. قابل توجه آنکه حتی در همان کانال تلگرامی نیز بسیاری از مخاطبان با رد این ادعا، اعلام کرده‌اند حقوق شهریور ماه آنان با افزایش وعده داده شده و مطابق مصوبه شورای عالی کار پرداخت شده است. 

گفتنی است پرداخت حقوق شهریورماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار در مورد حقوق بازنشستگان سایر سطوح از بیستم شهریور آغاز شده و ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

خبرفوری از حقوق بازنشستگان: پرداخت معوقات امسال قطعی است!

ماجرای کسر مبلغ از حقوق بازنشستگان

زمان تغییر ساعت رسمی کشور مشخص شد

دومین افزایش حقوق از آخر شهریور!

تعیین مبلغ یارانه هر ایرانی؛ 300 هزار یا 400 هزار تومان؟

خبرهای خوش از افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان؛ یک مسئول: ما هم منتظریم!

واریز حقوق بازنشستگان، اما یک گروه بدون افزایش!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها