مقدمعلی در وبینار معرفی پتانسیل های مناطق ویژه ایمیدرو، اعلام کرد:

42 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زیرساختی و توسعه ای در 4 منطقه ویژه اقتصادی ایمیدرو

حسام مقدمعلی معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو از سرمایه گذاری 42 هزار میلیارد تومانی ایمیدرو در چهار منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، پارسیان، لامرد و کاشان در طول پنج سال آتی خبر داد.

42 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زیرساختی و توسعه ای در 4 منطقه ویژه اقتصادی ایمیدرو

 

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مقدمعلی در وبینار"معرفی پتانسیل های مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو" افزود: در راستای تصمیمات و عوامل مجموعه نظام برای توسعه حوزه معدن و صنایع معدنی و همچنین زیرساخت ها و ظرفیت های مواد معدنی، ایمیدرو از گذشته فرآیندی برای اجرا و توسعه مناطق ویژه اقتصادی تعریف کرد که هم راستا با سیاست های توسعه و برنامه هفتم با اولویت پیشرفت اقتصادی است.

ایمیدرو و توسعه مناطق ویژه اقتصادی در 2 بخش

وی گفت: ایمیدرو با وجود کمبود منابع، در دو حوزه، برنامه های توسعه ای خود را دنبال می کند که "توسعه زیرساخت های مناطق اقتصادی" و "اکتشاف، صنایع معدنی، تحقیق و پژوهش" از جمله آن ها است.

ماموریت های متفاوت مناطق ویژه اقتصادی

معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو افزود: مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو اهداف توسعه ای متفاوتی دارند و به منظور استقرار صنایع انرژی بر، توسعه زنجیره فولاد و صنایع پیشرفته تاسیس شده است.

مقدمعلی با بیان اینکه سیاست ایمیدرو تسهیل روند سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران است، گفت: این سازمان متمرکز بر تامین زیرساخت های مناطق ویژه اقتصادی است تا مجموعه های توانمند اقتصادی بتوانند در شرایطی مناسب اقدام به فعالیت کنند.

سرمایه گذاری بر روی 25 نوع آلیاژ پیشرفته

وی اعلام کرد: مطالعات بر روی 88 نوع آلیاژ پیشرفته که مورد نیاز صنایع است؛ هدفگذاری شده که توسعه در 25 نوع آلیاژ اولویت دار است.

معرفی پتانسیل های چهار منطقه ویژه اقتصادی ایمیدرو (خلیج فارس، لامرد، پارسیان و کاشان)، آشنایی با زیرساخت های این مناطق و آشنایی با بسترهای سرمایه گذاری جزو محورهای این وبینار است که با حضور مدیران عامل مناطق نامبرده در محل ایمیدرو برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها