امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تی‌پی‌کو و هیات سرمایه‌گذاری روسیه

شرکت تی‌پی‌کو و هیات سرمایه‌گذاری روسیه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تی‌پی‌کو و هیات سرمایه‌گذاری روسیه

به گزارش شستا رسانه، در پی استقبال هیات روسی از توانمندی‌ها و گستردگی تولیدات دارویی شرکت‌های تابعه تی‌پی‌کو، تفاهم نامه همکاری بین دو شرکت منعقد شد.

اهم مفاد تفاهم نامه در حوزه صادرات و انتقال تکنولوژی دوجانبه بود که ما بین هیئت روسی  به ریاست خانم Marina Ukhorkaya،   معاونت شرکت  RDIF  و دکتر منصور نکوئی‌نیا مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری  به امضا طرفین رسید.

هیات روسی طی هفته های گذشته چندین بازدید از شرکت‌های تابعه تی‌پی‌کو داشته و با حضور در نمایشگاه بین المللی فارمکس از غرفه تی‌پی‌کو بازدید و با نمایندگان شرکت‌های تماد، شیمی‌دارویی داروپخش، توفیق‌دارو و زاگرس فارمدپارس جلساتی برگزار کردند.

همچنین علاوه بر مدیران ارشد هیئت روسی، خانم دکتر روشن‌بخت و دکتر علیرضا یکتادوست، معاونت‌های تی‌پی‌کو و همچنین دکتر احمدیان مدیر امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در جلسه عقد تفاهم‌نامه حضور داشتند.

شایان ذکر است RDIF شرکت سرمایه‌گذاری روسی در زمینه‌های مختلف از جمله دارویی فعالیت داشته و به شکل مستقیم با ریاست‌جمهوری و نخست‌وزیر روسیه در ارتباط است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها