مشق ما می‌توانیم در اوج تحریم‌ها؛

توسعه زنجیره لاستیک سازی شستا با اتکا به دانش بومی

مدیرعامل شستا در آیین افتتاحیه فاز اول خط تولید استیل کورد مجموعه شرکت نخ تایر صبا گفت: مجموعه نخ تایر صبا، شرکتی در جهت تولیدات دانش بنیان، تولید و توسعه زنجیره لاستیک سازی کشور دستاوردهای بزرگی داشته است.

توسعه زنجیره لاستیک سازی شستا با اتکا به دانش بومی

 

 به گزارش شستا رسانه، آیین افتتاح فازنخست پروژه تولید استیل کورد در مجموعه نخ تایر صبا از شرکت‌های زیرمجموعه شستا  و بزرگ‌ترین تولیدکننده منسوج استخوان‌بندی و پارچه‌های صنعتی در منطقه خاورمیانه ، با حضور زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، بازیان مدیرعامل و مدیران مجموعه شستا، مدیران ارشد استان زنجان ازجمله استاندار و همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به بهره‌برداری رسید.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آیین افتتاح خط تولید استیل کورد شرکت نخ تایر صبا با اشاره به رویکرد جهادی آن مجموعه در اجرای این پروژه گفت: در افق ۵ ساله پیش رو و در گام دوم انقلاب که ما را به تلاش و همت مضاعف فرا می‌خواند،  در مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تلاش داریم با هدف ساختن ایران قوی، مبتنی بر سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی، در تحقق این سیاست ها و پشتیبانی اقتصاد کشور به عنوان یک مجموعه ارزش آفرین و سود آفرین ایفای نقش کنیم.

وی افزود: این امر محقق نمی شود مگر به نگاه تحولی و جهادی . ما امروز با تنگناها و مشکلاتی در اقتصاد روبه رو هستیم که جز با نگاه جهادی و تلاش شبانه روزی رفع نخواهد شد.

مدیرعامل شستا با اشاره به آیین افتتاح پروژه استیل کورد اظهارداشت: امروز در مراسم افتتاح یکی از بهترین پروژه های بزرگ در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی هستیم. شرکتی که در جهت تولیدات دانش بنیان،  تولید و توسعه زنجیره لاستیک سازی کشور دستاوردهای بزرگی داشته است. توسعه این پروژه می‌تواند از واردات محصول نهایی آن جلوگیری نماید.

وی با اشاره به پروژه های دردست افتتاح شستا گفت: در مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حدود ۹۰ پروژه شامل ۳۶ پروژه ایجادی، ۲۴ پروژه نوسازی و ۲۹ پروژه توسعه ای برنامه ریزی شده است.

این پروژه های برای به ثمر نشستن به ۶۶ همت تامین مالی نیاز دارد . امیدواریم با همکاری مسئولین ارشد کشوری و همچنین مسئولین منطقه ای، جریان سرمایه گذاری را سرعت ببخشیم.

بازیان با اشاره به سرمایه گذاری در مجموعه نخ تایر صبا گفت: این مجموعه به زودی در بازار سرمایه عرضه خواهد شد تا مردم عزیز بتوانند از سهام آن بهره مند شوند.

شایسته ذکر است محصول طرح استیل کورد به عنوان استحکام دهنده سیمی تایر برای انواع تایرهای رادیال اعم از تایرهای PCR (تایر انواع سواری) تایرهای TBR (تایر اتوبوسی کامیون و کشنده های بزرگ) و تایر OTR ( راهسازی و تایرهای خاص) می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها