گزارش اختصاصی مستقل آنلاین از راهروهای مجلس

ذوالنوری و پور مختار ملاقات با بابک زنجانی را تکذیب کردند

مستقل آنلاین/ اختصاصی ــ شنبه پیش خبری غیررسمی در محافل سیاسی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روی خروجی رفت که بیشتر به شایعه تشبیه شد. چندتن از نمایندگان اصولگرا و متمایل به جبهه پایداری در زندان اوین حضور یافته و با «بابک زنجانی» غارتگر بزرگ نفتی ملاقات‌هایی داشته‌اند.

ذوالنوری و پور مختار ملاقات با بابک زنجانی را تکذیب کردند

همچنین گفته شد که نمایندگان این جناح خاص ضمن حمایت از «زنجانی» به او قول‌ها و وعده‌هایی مبنی‌برحمایت داده‌اند.

این درحالی است که نمایندگان مجلس حتی در دوره «احمدی‌نژاد» نیز نتوانستند با زندانیان سیاسی در زندان اوین ملاقات کنند اما گویا ملاقات با «زنجانی» به سهولت صورت گرفته بود.

در همین رابطه نام ۲ تن از نمایندگان اصولگرای مجلس به‌عنوان ملاقات کننده با «زنجانی» در شبکه های مجازی منتشر شد. برای همین خبرنگار ویژه مستقل آنلاین از «مجتبی ذوالنور» که به‌تازگی به ریاست کمیسیون امنیت ملی رسیده و «محمدعلی پور مختار» پرسید که آیا با بابک زنجانی در زندان ملاقاتی داشته‌اند؟

 این ۲ نماینده قاطعانه اعلام کردند هیچ گونه ملاقاتی با بابک زنجانی نداشته‌اند.

تلاش خبرنگار مجلس برای مشخص شدن نام نمایندگانی که در زندان اوین با زنجانی ملاقات داشته‌اند ادامه دارد.

گفتنی است بابک زنجانی چندی پیش و در زمان برگزاری دادگاهش، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده بود که به‌زودی جایشان با هم عوض خواهد شد. یعنی زنگنه به زندان خواهد رفت و زنجانی به وزارت نفت خواهد رسید.

هرچند در محافل غیر رسمی و نزدیک به کاسبان تحریم عنوان شده بود که بهتر است زنجانی به وزارت نفت برسد چون متخصص دور زدن تحریم‌ها است اما زنگنه وزیر نفت همچنان بر مواضع خود ایستاده و با وجود تهدید‌ها اجازه نداده که این افراد به جریان فروش نفت ورود کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها