مرگ اسرار آمیز مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز

تحقیقات در پرونده مرگ اسرار آمیز مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز به بازداشت 3نفر از کارکنان کمپ منجر شد و آنها اعتراف کردند که قصد تنبیه مرد معتاد را داشتند اما او جان باخت.

مرگ اسرار آمیز مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز

 

ادعای عجیب عاملان قتل مرد نقاش در کمپ ترک اعتیاد / قصد تنبیه کردن داشتیم

 

ساعت 6عصر سه‌شنبه به بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید که مردی 36ساله به طرز مرموزی در یکی از  بیمارستان  های  تهران  جان باخته است. در این شرایط تیمی از مأموران اداره دهم  پلیس  آگاهی تهران راهی بیمارستان شدند و با انجام تحقیقات معلوم شد که متوفی نقاش ساختمان بوده که علت فوت وی هنوز مشخص نیست. اما آثار کبودی روی سر و صورت وی وجود داشت که نشان از  درگیری  و ضرب و شتم او قبل از فوتش را می‌داد.در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی معتاد به کوکائین بوده و برای ترک به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود اما 24ساعت پس از بستری شدن حالش بد شده و درحالی‌که از هوش رفته و زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافت که به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

متوفی به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود

پس از آنکه حقیقت مشخص شد، ‌3نفر از کارکنان کمپ با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شدند. یکی از آنها گفت: متوفی 24ساعت قبل از آنکه حالش بد شود به کمپ ترک  اعتیاد  منتقل شده بود. او معتاد به  کوکائین‌  بود که به‌دلیل نرسیدن مواد، ‌عصبانی شده و فحاشی می‌کرد. سعی کردیم او را آرام کنیم اما فایده‌ای نداشت و او واقعا قصد اذیت کردن ما را داشت. همین موجب شد تا به‌شدت عصبانی شویم و او را تنبیه کنیم اما قصد کشتن او را نداشتیم.

براساس این گزارش، این 3نفر  بازداشت  شدند و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.حال آنکه با انجام بررسی‌ها معلوم شد که کمپ، غیرمجاز بوده و مجوز‌های قانونی نیز نداشته است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها