مرگ اسرارآمیز در استخر لوکس

تحقیقات برای کشف اسرار مرگ دختری که جسدش در استخر یک مجتمع مسکونی در پایتخت پیدا شد به بازداشت ۲ آشنا منجر شد.

مرگ اسرارآمیز در استخر لوکس

این حادثه پنجشنبه گذشته در یکی از مجتمع‌های مسکونی در شمال تهران رخ داد و با حضور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران و تیم جنایی در محل، تحقیقات آغاز شد. قربانی دختری 22ساله بود که جسدش در استخر افتاده و اورژانس علت اولیه مرگ او را خفگی اعلام کرده بود.

دختر جوان که قرار بود به‌زودی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی به کشور ترکیه سفر کند شب حادثه مهمان خانه یکی از دوستانش بود  و به همین دلیل ماموران به تحقیق از دوست او پرداختند. وی که در آن مجتمع مسکونی زندگی می‌کرد، گفت: با نسیم(متوفی) در کلاس‌های کنکور دوست شدم. چون می‌خواست به ترکیه برود، شب حادثه او را به خانه‌ام دعوت کردم  و او به همراه دوستش آمد. هر 3به استخر مجتمع رفتیم. اما یکباره نسیم غیبش زد. من و دوستش استخر را گشتیم اما نبود و وقتی برگشتیم جسدش را دیدیم.

گفته‌های دوست متوفی عجیب بود. چرا که عمق استخر به 2 متر هم نمی‌رسید و قد قربانی حدود 163سانتی‌متر بود. از طرفی فقط 3نفر در فضای استخر بودند و اینکه چطور 2 دوست او صدایش را نشنیده بودند؟ همه اینها ابهاماتی است که در پرونده مطرح شده است و قاضی دستور تحقیقات بیشتر از 2 مظنون را صادر کرده تا ابهامات برطرف شود. از سوی دیگر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته تا علت اصلی مرگ نیز مشخص شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها