مرد جوان، شرکایش را به آتش کشید/ یک نفر فوت کرد

مرد جوان که با شرکایش اختلاف مالی پیدا کرده بود، در اقدامی هولناک آنها را به آتش کشید که این حادثه منجر به مرگ یکی از آنها شد.

مرد جوان، شرکایش را به آتش کشید/ یک نفر فوت کرد

18 اردیبهشت امسال، صدای فریاد و کمک خواهی سه مرد جوان، از ساختمانی متروکه در جنوب تهران به گوش رسید. به دنبال صدا زمانی که اهالی و ساکنان محل خود را به ساختمان متروکه رساندند، با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند.

سه مرد جوان در حالی که شعله ور شده و در آتش می‌سوختند برای نجات خود و خاموش کردن آتش روی زمین می‌غلتیدند. شاهدان ماجرا، با دیدن این صحنه بلافاصله موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع داده و با حضور امدادگران و اهالی محل، آتش خاموش شد و سه مرد جوان که بشدت دچار سوختگی شده بودند برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شدند.

در حالی که حال جسمی مصدومان وخیم بود و امکان تحقیق و بازجویی از آنها درباره علت حادثه وجود نداشت پزشکان ، درمان سه مرد جوان را آغاز کردند اما عصر 25 اردیبهشت یکی از مصدومان به نام هاشم، تسلیم مرگ شد. با مرگ مرد جوان و باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، موضوع از سوی مأموران کلانتری 145 ونک به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد.

در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، دو مرد جوانی که به همراه هاشم در آتش‌سوزی بوده و در این مدت در کما بودند، به هوش آمدند.

یکی از دوستان هاشم در خصوص آتش‌سوزی مرگبار گفت: یکی از دوستانمان به نام بهنام ما را آتش زد. مدتی قبل به پیشنهاد بهنام، تصمیم گرفتیم کاری برای خودمان دست و پا کنیم. سه نفری پول هایمان را در اختیار بهنام قرار دادیم تا در کاری که بهنام گفته بود سرمایه‌گذاری کنیم.

او ادامه داد: بعد از مدتی، وقتی کار به نتیجه نرسید از بهنام پول هایمان را خواستیم، اما او مدام بهانه آورد. بهنام پولمان را نمی‌داد وهمین مسأله باعث اختلاف بین ما شد. در این مدت، مدام دنبال بهنام بودیم تا پولمان را از او بگیریم، اما دستمان به او نمی‌رسید. روز حادثه بهنام با ما تماس گرفت و خواست که برای صحبت در رابطه با پولمان، به آدرسی که می‌دهد، برویم.

مرد جوان گفت: آدرسی که بهنام به ما داده بود، خانه‌ای متروکه در یکی از خیابان‌های جنوب تهران بود. وقتی به محل رسیدیم بهنام هم به آنجا آمد. دوباره صحبت در رابطه با پول شروع شد و بعد از دقایقی کار به دعوا کشیده شد و درگیر شدیم اما یکدفعه  بهنام، محتویات بطری که به همراه داشت را روی ما ریخت و کبریت را کشید. به قدری این کار ناگهانی بود که در لحظات اول ما در شوک بودیم، با کشیدن کبریت هر سه نفرمان شعله ور شدیم و بهنام از محل متواری شد. با داد و فریاد ما، مردم به کمک مان آمده و به بیمارستان منتقل شدیم.

با توجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور بازداشت بهنام را صادر کرد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها