قتل پسرعمه عروس توسط داماد!

زن جوان که سعی داشت ماجرای قتل پسرعمه‌اش به دست شوهرش را با صحنه‌سازی پنهان کند سرانجام مجبور به اعتراف شد.

قتل پسرعمه عروس توسط داماد!

ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه 12 خرداد، خودرویی مقابل یکی از بیمارستان‌های شرق تهران توقف کرد و زن و مردی، از خودرو پیاده شده و مرد جوانی را که از قفسه سینه زخمی شده بود به اورژانس انتقال دادند.

اما معاینات اولیه کادر درمان نشان می‌داد که مرد 33 ساله فوت کرده است. با اعلام موضوع به بازپرس میثم حسین‌پور دستور تحقیق از زن و مرد جوان صادر شد. مرد جوان به نام حسام گفت: این مرد به‌نام کیاوش پسر عمه همسرم است.

داخل خانه بودیم که زنگ در به صدا درآمد. وقتی مقابل در رفتم با بدن نیمه جان کیاوش که ضربه چاقو خورده بود مواجه شدم. با دیدن وضعیت او، منتظر نماندیم و با خودروی خودمان او را به بیمارستان منتقل کردیم.

نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده اما احتمال می‌دهم با کسی درگیر شده است.

در حالی که زوج جوان چنین اظهاراتی داشتند، اما صحبت‌هایشان برای بازپرس جنایی متقاعدکننده نبود و این احتمال که جنایت خانوادگی رخ داده باشد از سوی تیم جنایی مطرح شد.

از سوی دیگر روی گردن حسام آثار خراشیدگی ناشی از درگیری به چشم می‌خورد.

همچنین شاهدانی شناسایی شدند که اظهار داشتند، کیاوش روز حادثه سالم و سر حال وارد خانه حسام شده است.

وقتی مأموران به بررسی خانه حسام پرداختند آثار و لکه‌های خون به چشم می‌خورد. در حالی که همه مدارک علیه زوج جوان بود سرانجام زن جوان لب به اعتراف گشود و گفت: شوهر و پسر عمه‌ام با هم در یک تراشکاری کار می‌کردند.

بعد از مدتی آنها با هم اختلاف مالی پیدا کردند و همین مسأله باعث درگیری بین آنها شده بود. روز حادثه، مقتول به خانه‌مان آمد و با شوهرم درگیر شدند.

حسام که عصبانی شده بود به طرف آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت. قصد او کشتن نبود اما ناگهان همان ضربه اولی را که شوهرم زد به قلب پسر عمه‌ام وارد شد.

با اعتراف زن جوان، همسر او نیز به قتل اعتراف کرد و مرد جوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی و همسرش به خاطر اختفای ادله جرم از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شدند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها