دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از 6 ساعت

قاتلی که در یک نزاع خانوادگی ۳ عضو خانواده خود را در ضیاء‌آباد تاکستان به قتل رسانده بود در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد.

دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از 6 ساعت

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به وقوع یک قتل در ضیاء‌آباد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در شهر ضیا آباد شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، ضارب با استفاده از اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان کرده و پس از مجروح کردن او از محل متواری شده که بلافاصله فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فرد ضارب پس از اقدام اولیه خود بلافاصله به منزل پدری همسرش رفته و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شلیک گلوله به قتل رسانده و از محل متواری شده بود که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه عوامل انتظامی شهرستان تاکستان به محل وقوع قتل اعزام شده و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: مأموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگردهای پلیسی، کمتر از ۶ ساعت مخیفگاه قاتل را در یکی از باغ‌های شهر ضیاءآباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و فرد ضارب به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل شد، بیان داشت: تحقیقات پلیسی در خصوص انگیزه متهم برای ارتکاب به قتل در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها