عقرب سیاه کیست؟

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری یک اوباش سابقه دار در میناب خبرداد.

عقرب سیاه کیست؟

سردار غلامرضا جعفری، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح مقابله با اراذل و اوباش سابقه دار و در اجرای حکم دادستان شهرستان یک نفر از اراذل و اوباش معروف شهر، مشهور به "عقرب سیاه" که اقدام به نزاع و درگیری، قتل،سرقت به عنف، زوگیری و اخاذی مسلحانه به وسیله سلاح سرد از نوع قمه، اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و نوامیس نموده بود شناسایی و اقدامات جهت دستگیری این شخص انجام گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در معیت عوامل یگان امداد و پلیس فتا پس از انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه این شرور سابقه دارد را در منزلی در یکی از خیابان های اصلی شهر میناب شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، نامبرده را حین درگیری با ماموران و فرار دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه، چندین قوطی مشروبات الکلی خارجی ، سه عدد گوشی تلفن همراه و تعدادی چاقو که حین دستگیری به وسیله آن به سمت مأموران حمله ور شده بود نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با اراذل و اوباش در تمام طول سال و به شکل جدی در دستور کار پلیس بوده و پلیس با همکاری سایر ارگان های امنیتی با جدیت با پدیده اراذل و اوباش مقابله می نماید./خبرگزاری موج

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها