این مرد برای پیدا کردن همسر مورد علاقه اش بیلبورد زد

اقدام مرد مسلمان انگلیسی در تبلیغ خودش روی بیلبورد برای پیداکردن همسر مورد علاقه اش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

این مرد برای پیدا کردن همسر مورد علاقه اش بیلبورد زد

همه ما در مورد محصولات کارخانجات می‌دانیم که معمولا برای جذب مشتری و فروش بیشتر روی بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر تبلیغ می‌شوند، اما به تازگی اقدام یک مرد مسلمان انگلیسی در استفاده از بیلبورد برای پیداکردن همسر دلخواهش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. بله، این مرد انگلیسی با صرف هزینه صد‌ها پوند روی چندین بیلبوردهای شهر محل سکونتش آگهی‌ای از خود را به نمایش گذاشت تا بتواند همسرش را بیابد. در این تبلیغ که روی بیلبورد ۲۰ فوتی نوشته شده محمد مالک نوشته است: «مرا از ازدواج تعیین شده (برنامه ریزی شده) نجات دهید.»

به گزارش بیرمنگهام لایو، محمد مالک ۲۹ ساله که اصالتا پاکستانی است همچنین وبسایتی با نام «Findmalikawife» (برای مالک یک همسر پیدا کنید) را نیز راه اندازی کرده تا شریک زندگی خود را پیدا کند. مالک که از ساکنان شهر لندن است با ایده ازدواج ترتیب داده شده (انتخاب همسر توسط خانواده) مخالف نیست، اما می‌خواهد ابتدا سعی کند تا خود کسی را به عنوان همسر آینده اش انتخاب کند.

او در ویدئویی در وبسایتش خود را اینگونه معرفی کرده است: «سلام، من مالک هستم. شاید در جایی در این شهر (روی بیلبورد) مرا دیده باشید. من ۲۹ ساله هستم. در لا ویدا لندن زندگی می‌کنم. من شخصی مذهبی هستم. من یک کارآفرین هستم. من عاشق غذاخوردن هستم. من هنوز همسر دلخواهم را پیدا نکرده ام. به همین علت تصمیم گرفتم تا بیلبورد اجاره کنم.»

پیدا کردن همسر

او در مورد ویژگی‌های همسری که به دنبال او می‌گردد نیز می‌گوید: «همسر ایده آل من یک زن مسلمان ۲۰ ساله است که در تلاش برای بهبود دینش باشد. من پذیرای هر قومیتی هستم، اما خانواده شلوغ پنجابی دارم؛ بنابراین باید خود را برای این چالش آماده کنید. ایمان و شخصیت برای من در اولویت هستند. من تک فرزندم و از پدر و مادرم مراقبت می‌کنم.»

مالک می‌گوید پس از تبلیغ روی بیلبورد صد‌ها پیشنهاد دریافت کرده است که امیدوار است سرانجام موفق به پیدا کردن همسر آینده اش شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها