مبلغ اتوبوس‌خوابی به چه کسی پرداخت می شود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مبلغ ۱۲ تا ۲۵ هزار تومانی را که در رسانه‌ها برای اتوبوس‌خوابی مطرح شده چه کسی می‌گیرد و به چه کسی پرداخت می‌شود؟ فرعی نیستند که شناخته نشده باشند.

مبلغ اتوبوس‌خوابی به چه کسی پرداخت می شود؟

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی این شورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یاد و خاطره همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم. مردی که از دیده شدن فراری بود و هیچگاه در رسانه‌ها حاضر نشد.

وی افزود: ایشان ۴۰ سال مجاهدت شبانه روزی کرد و در آرزوی شهادت بود. ان شاالله ما با عمل به مکتب و اصول بنیادی که ایشان در وصیت نامه‌اش اشاره کرده پیرو راه و نگهدارنده یاد و نام او باشیم.

امانی در ادامه دو تذکر خود را قرائت و اضافه کرد: دو تذکر دارم؛ ابتدا موضوع بی آر تی خوابی است که در هفته گذشته تیتر بسیاری از رسانه‌های مکتوب و مجازی داخل و خارج از کشور شد.

 رسانه‌های بیگانه و معاند با قرار دادن سه جمله کارتن خوابی، گور خوابی و بی آر تی خوابی موج تبلیغاتی منفی را علیه کشور و مدیریت شهری به راه انداختند.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: از طرف شهرداری واکنش قانع کننده‌ای ندیدیم و آیا اصولا این موضوع صحت دارد؟! مگر شهرداری گرمخانه ندارد؟! چرا این افراد از سوی اورژانس‌های اجتماعی به گرمخانه منتقل نمی‌شوند؟

امانی اضافه کرد: مبلغ ۱۲ تا ۲۵۰۰۰ تومانی که در رسانه‌ها مطرح شده را چه کسی می‌گیرد و به چه کسی پرداخت می‌شود؟ دو مسیری که در گزارش رسانه‌ها آمده بود یعنی تجریش ـ راه‌آهن و تهران پارس ـ آزادی مسیر‌های فرعی نیستند که شناخته نشده باشند؛ کافی است یک شب مدیران مربوطه این مسیر را نظارت و کنترل کنند تا موضوع روشن شود و اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی صورت بگیرد.

این عضو شورا گفت: تذکر دوم بنده درباره پله‌های برقی در سطح شهر تهران است. گزارش‌هایی که از مناطق مختلف دریافت شده بیش از ۵۰ درصد پله‌های برقی خاموش و غیر فعالند.

من فقط از یک منطقه از سیستم خود منطقه اسکرین شات گرفتم و در منطقه‌ای که ۱۶ پله برقی دارند سیستم داخلی منطقه می‌گویند ۸ مورد آن خاموش و غیر فعال است.

وضعیت نظافت و سطح پله برقی اصلا مناسب و قابل قبول نیست. اختلافی که بین معاونت حمل و نقل و خدمات شهری درباره احداث و نگهداری این پله برقی‌ها وجود دارد یکی از عوامل این وضعیت نابسامان است.

امانی ادامه داد: معاونت خدمات شهری می‌گوید مسئولیت آن به عهده حمل و نقل است و پول تعمیر به حوزه حمل و نقل می‌رود، حمل و نقل می‌گوید مسئولیتش به عهده سازمان زیباسازی در حوزه معاونت خدمات شهری است.

اگر یادتان باشد در اولین جلسات شورای ششم معاون سابق خدمات شهری که در صحن گزارش داد، بحث پله برقی‌ها مطرح شد و ایشان گفت گویا هنوز این اختلاف حل نشده و ظاهرا بعد از ۵ ماه این اختلاف همچنان به قوت خودش باقی است.

وی بیان داشت: شهرداری این موضوع را تعیین تکلیف کند و مسئول احداث و نگهداری این پله برقی‌ها را با ابلاغ کتبی و تخصیص اعتبار به یکی از این دو معاونت مشخص و نسبت به راه اندازی پله‌های برقی غیر فعال در یک زمان‌بندی مناسب اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها