شیوه سرقت از منازل ویلایی شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در شمال تهران حین ارتکاب سرقت خبر داد و گفت: متهم به 5 فقره سرقت از خانه های ویلایی شمال تهران با همکاری همدستانش معترف شد.

شیوه سرقت از منازل ویلایی شمال تهران

سرهنگ "جلیل موقوفه ای "، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک برای  پیشگیری از وقوع سرقت در حال گشت زنی بودند، در یکی از خیابان‌ها به خودرویی که 2 سرنشین داخل آن بود و فرد دیگری بیرون از خودرو در حال باز کردن درب منزلی بودند مشکوک می شوند.

 این مقام پلیسی افزود: ماموران بلافاصله برای  دستگیری متهمان وارد عمل شده و راننده و سرنشین خودرو  به محض مشاهده  ماموران با خودرو متواری و  شخصی  که در حال بازکردن درب منزل بود در حالی که با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده بود با درایت و شگردهای پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری  تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل و در بررسی های بیشتر از وی یک  دسته شاه کلید کشف و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف و اظهار داشت  با همکاری همدستان متواری اش قصد سرقت ازمنازل ویلایی را داشته است.

 سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم سابقه دار می باشد در پایان خاطرنشان کرد:  متهم  به ۵ فقره سرقت دیگر از منازل ویلایی با همکاری همدستانش  اعتراف و تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان متواری وی و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد./برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها