جزئیات قتل دختر جوان از زبان رئیس پلیس پایتخت

قاتل سریالی تهران بازداشت شد+فیلم و جزئیات

سردار رحیمی گفت: خواهر و برادری را دستگیر کردیم که اقدام به اغفال دختران میکردند. خواهر، دختر را اغفال و برادر پس از تجاوز مال و اموال او را به سرقت میبردند، در یک مورد دختری را به قتل رسانده بودند.

حجم ویدیو: 4.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

اسرار خانه وحشت در پایتخت/ با پیداشدن جسد یک دختر فراری، ۲دختر دیگر که در این خانه زندانی بودند نجات یافتند

 اسرار خانه وحشت که در آن یک دختر فراری به قتل رسیده و دختران دیگری نیز زندانی شده بودند، زمانی برملا شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک سارق وارد آنجا شدند.

  آنها اما به جای سارق با جسد دختری جوان روبه‌رو شدند و ۲دختر دیگر را با دست و پای بسته درحالی‌که یکی از آنها داخل کمد دیواری زندانی شده بود، نجات دادند.

 متهم اصلی پرونده که جوانی به نام سعید است، به همراه خواهرش دختران فراری را در این خانه زندانی و از آنها سوءاستفاده می‌کرد. حالا پلیس احتمال می‌دهد که او یک قاتل سریالی است و احتمال دارد که دختران دیگری را هم به قتل رسانده باشد.

 آنطور که شواهد نشان می‌داد سعید از سال‌ها قبل‌تر با فریب دختران فراری و زندانی کردن آنها در خانه‌اش، از آنها سوءاستفاده می‌کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که این مرد کارگر مسافرخانه‌ای در جنوب تهران بوده و دختران فراری را با این ادعا که پلیس است اغفال می‌کرده و آنها را به خانه مخوفش می‌کشانده است.

/همشهری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها