راز پوکه های پر شده آمپول درمان کرونا فاش شد / بازداشت کفتارها در تهران

باند فروش پوکه های پر شده آمپول های درمانی کرونا متلاشی شد.

راز پوکه های پر شده آمپول درمان کرونا فاش شد / بازداشت کفتارها در تهران

برخورد قاطع پلیس با عاملین فروش پوکه های پر شده آمپول های درمانی کرونا در فضای مجازی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از متلاشی شدن باند 4 نفره خرید و فروش داروهای تقلبی درمان کرونا و داروهای کمیاب و نایاب در فضای مجازی خبر داد و گفت : بیش از 45 هزار از انواع این داروها در این عملیات کشف و ضبط شد .

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت : فردی ضمن مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ ، مدعی شد در فضای مجازی اقدام به خرید آمپول های درمانی کرونا «رمدسیویر» کرده و زمانی که آنها را جهت استفاده به پزشک مربوطه تحویل داده متوجه شده این آمپول ها قابلیت استفاده ندارد و محتویات داخل آن بصورت دستی پر شده است.

بازداشت کفتارهای کرونایی در تهران

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت با توجه به ابتلای همسرم به ویروس کرونا ،در فضای مجازی جستجو کردم و در اینستاگرام با شخصی ناشناس که خود را از وارد کنندگان این آمپول معرفی کرد آشنا شدم و پس از صحبت های اولیه بنده مبلغی جهت خرید این داروها برای وی واریز کردم و پس از دریافت داروها با بررسی پزشک مشخص شد این داروها به هیچ عنوان قابل استفاده نمی باشد.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند متهمین با تشکیل یک باند 4 نفره و راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان داروهای درمانی کرونا به افرادی که نیازمند این دارو هستند ، می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهمین و پس از تشریفات قضایی،در نهایت مجرمین در حالی که در مخفیگاه خود در حال پر کردن پوکه های خالی آمپول های درمانی کرونا «رمدسیویر» با مواد غیرقابل استفاده و فاسد بودند طی یک عملیات پلیسی در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شدند و بیش از 45 هزار قلم از انواع داروهای کمیاب،نایاب و تعداد زیادی از این پوکه های پر شده از محل اختفای این افراد کشف گردید.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: باید توجه داشت که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند،بسیاری از این افراد اصلا دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می کنند و مدعی داشتن داروهای نادر هستند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت :شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها