جنجال فیلم فسادآور تبلیغاتی در مشهد / همه ممنوع الخروج شدند

جنجال فیلم فسادآور تبلیغاتی در مشهد / همه ممنوع الخروج شدند.

جنجال فیلم فسادآور تبلیغاتی در مشهد / همه ممنوع الخروج شدند

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از برخورد با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی خبر داد.

دادگستری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از فرزاد بهشتی توندری گزارش داد: از اولین لحظه بارگذاری این فیلم جنجالی با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، این ناحیه دادسرا به موضوع ورود کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه هنجارشکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند.

برخورد دادسرای مشهد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی منافی عفت

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ویژه فضای مجازی، تاکید کرد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد مقتضی خواهد شد.

ممنوع الخروج عوامل تهیه فیلم

قاضی ویژه رسیدگی کننده به این پرونده نیز گفت: سفارش دهنده و حامی ساخت ویدئوی جنجالی احضار و تحقیقات لازم از وی انجام شد.

واحدیان عظیمی افزود: ضمن تعطیلی و پلمپ مجموعه مزبور، تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری  مناسب در خصوص وی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران، تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیوی مزبور نیز در دستور کار است و پرونده مفتوح و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.

در روزهای اخیر کلیپ تبلیغاتی در خصوص فعالیت آزمایشگاهی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجارها در آن رعایت نشده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها