مدیر مجتمع فروکروم جغتای خبر داد:

ثبت شش رکورد متوالی در سال ۹۹

تولید ۲۴ هزار و ۶۰۶ تن فروکروم در سال گذشته نشان دهنده ششمین رکوردشکنی پیاپی فروکروم از سال ۹۳ تاکنون در این مجتمع و همچنین رسیدن به ظرفیت اسمی کارخانه می باشد.

ثبت شش رکورد متوالی در سال ۹۹
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، محمدرضا پیرحسینلو؛ مدیر مجتمع فروکروم جغتای با بیان این مطلب گفت: خرید ۹۰ هزار و ۱۶۶ تن کرومیت  و ۲۰ هزار و ۴۵۷ تن کک به عنوان مواد اولیه تولید فروکروم در  پایان سال ۹۹ سبب شکسته شدن رکورد خرید طی سنوات گذشته در این مجتمع شد.

وی در ادامه با اشاره به فروش ۲۴ هزار و ۹۱۰ تن فروکروم تا پایان سال ۹۹ گفت: خوشبختانه رکورد فروش نیز در مجتمع فروکروم جغتای شکسته شد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای احداث خط خردایش کک با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال و احداث خط تولید جیک با ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل مجتمع با ظرفیت ۲۵ هزار تن در سال را از دیگر افتخارات این مجتمع در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: افزایش نیروی انسانی بعد از واگذاری مجتمع به راهبر (بخش خصوصی) از ابتدای سال ۱۳۹۶ از ۱۳۴ نفر به ۲۷۲ نفر در پایان سال ۱۳۹۹ و نیز تولید ۳۴ هزار و ۲۵۰ تن بریکت و شکستن رکورد تولید آن در سال ۱۳۹۹نسبت به سال گذشته برگ افتخار دیگری در کارنامه سال ۹۹ این مجتمع است.

پیرحسینلو در ادامه افزود: کاهش خاموشی کارخانه با ۲۷ روز و شکستن رکورد با ۳۳۹ روز کارکرد در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده مجتمع فروکروم جغتای در سال ۹۹ می باشد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای در خاتمه اظهار داشت: در سال گذشته مجتمع فروکروم جغتای به عنوان ۱۰ شرکت نمونه ایمیدرو که در ۵ سال متوالی روند صعودی ایمنی و بهداشت را بدون حادثه طی کرده است، معرفی شد.

گفتنی است مجتمع فروکروم جغتای در خراسان رضوی، شهرستان جغتای واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها