7 روش عالی و موثر برای سوزاندان کالری بیشتر!

برای سوزاندن کالری لازم نیست به باشگاه بروید. بلکه انواع فعالیت های روزمره می توانند به طور شگفت انگیزی کالری سوزی کنند.

7 روش عالی و موثر برای سوزاندان کالری بیشتر!

برای سوزاندن کالری لازم نیست به باشگاه بروید. بلکه انواع فعالیت های روزمره می توانند به طور شگفت انگیزی کالری سوزی کنند. به عنوان مثال آیا می دانید هنگام خواب کالری می سوزانید؟ حداکثر 400 کالری بستگی به خواب در رختخواب دارد. در اینجا مجموعه فعالیت هایی که باعث سوزاندن کالری می شود را می خوانید ، ضمنا به خاطر داشته باشید که میزان دقیق کالری مصرفی شما در انجام این فعالیت ها به قد ، وزن و اشتیاق شما بستگی دارد.

 

باغبانی

یک جلسه 3 ساعته در باغ معادل یک ساعت ورزش در باشگاه است. به گفته محققان ، باغدارانی که 5 ساعت کارهای چمن زنی ، علف های هرز ، پیرایش پرچین ها و کاشت گل در باغ انجام می دهند ، می توانند سالانه 19000 کالری بسوزانند. بنابراین از 150 کالری در ساعت تا 400 کالری را در یک کار باغبانی می توانید بسوزانید.

 

قدم زدن

قدم زدن منظم در کشور با بهترین دوست مطمئناً در میزان کالری سوزی تاثیر بسیاری دارد. البته این بستگی به سرعت پیاده روی شما دارد ، اما اگر دوست دارید حدود یک ساعت در حومه شهر بیرون بروید بنابراین حدود 200 کالری می سوزانید. و هوای تازه آن نیز برای روحیه تان مفید است.

 

کارهای خانه

نظافت منزل روش فوق العاده دیگری برای حفظ انعطاف پذیری و تناسب اندام است نکته مفید هنگام تمیز کردن این است که سطوح را با شدت بیشتری تمیز کنید و یک ایده خوب دیگر این است که محصولات نظافت را در طبقه پایین خانه تان بگذارید تا مجبور شوید هر بار که به کالای دیگری نیاز داشتید ، مرتباً از پله ها بالا و پایین بروید. اگر واقعاً تلاش کنید 300 کالری می توانید بسوزانید.

 

ماشین شویی

با شستن ماشین می توانید میزان کالری دریافتی خود را جدی بگیرید. اگر مطمئن شوید که یک کار مناسب انجام می دهید ، تمیز کردن داخل و خارج را انجام می دهید ، احتمالاً حداقل دو ساعت طول می کشد و بسته به شدت آن می تواند حدود 500 کالری باشد

 

خرید کردن

شاید برای شما هم پیش آمده که بعد از یک گشت و گزار طولانی و ورود به مغازه ها به شدت از درد پا شکایت کرده اید. اگر کل روز بیرون از خانه باشید می توانید کالری بیشتری بسوزانید. سعی کنید دفعه بعدی که به خرید می روید یک گام شمار روی گوشی تان نصب کنید و ببینید چقدر راه می روید. و فراموش نکنید که راه رفتن طولانی مدت به سوزاندان کالری بالاتر کمک می کند.

 

تماشای تلویزیون

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی وقتی که به تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود می پردازید می تواند کالری خوبی بسوزانید مطمئناً اگر برنامه ورزشی و پرتنش یا یک مسابقه ورزشی باشد این میزان کالری بالاتر نیز می رود.

 

پایان پیام 

گزارش از مرضیه عزتی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها