فال روزانه + فال روز تولد | شنبه 30 اسفند 99

فال روزانه و فال روز تولد شنبه 30 اسفند 99 را در مستقل آنلاین می خوانید.

فال روزانه + فال روز تولد | شنبه 30 اسفند 99

فال روزانه ۹۹/۱۲/۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید در میان اطرافیان حضور پیدا نکرده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان منزوی تبدیل کند، در سال تولدتان تغییر رفتار دهید و حضوری بیشتری در جمع داشته باشید. مطمئن باشید این روش دوستان بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت و دامنه موفقیت‌هایتان را گسترش می‌دهد. ماه‌های فروردین و اردیبهشت زمان حساسی برای شماست. در این ماه‌ها بیشتر از همیشه کار کنید و از شکار فرصت‌ها غافل نشوید. به فکر افزایش درآمد هستید اما به هر دری که می‌زنید بسته است و راهی پیدا نمی‌کنید. دلیل این وضعیت را در سبک‌زندگی خود جستجو کنید. مطمئن باشید با تغییر سبک‌زندگی، درهای بسته به روی شما باز خواهد شد و از جایی که فکرش را نمی‌کردید با افزایش درآمد روبرو خواهید شد. مرداد ماه سال آینده زمانی برای استراحت شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خستگی در کنید. در این ماه دوستان و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید و مطمئن باشید لطفی که به دوستان می‌کنید در آینده‌ای نزدیک جبران خواهد شد. زحمت‌هایی که در ماه‌های سال تولدتان می‌کشید در آبان سال آینده به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در‌ آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه شود. در ماه‌های آخری که به پایان سال تولدتان باقی مانده با عشقی سوزان روبرو خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و این سال را به برگی زرین در کارنامه زندگی‌تان تبدیل کنید.

 


فـال روزانـه - فروردین ماه

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد.

 


فـال روزانـه - اردیبهشت ماه

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت هستید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و با مهمانی کسل‌کننده‌ای طرف هستید که خاطره‌ بدی را در ذهن‌تان ماندگار می‌کند. اهمیت چندانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. خاطره‌های خوش دوران کودکی در ذهن‌تان زنده شده و روزی سرشار از سرزندگی‌ و شادکامی را در پیش‌رو دارید. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند و امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

 


فـال روزانـه - خرداد ماه

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. هدف‌های جاه‌طلبانه‌ای برای خودتان ترسیم کرده‌اید و برای رسیدن به این هدف‌ها، لحظه‌ای دست از کار و تلاش نمی‌کشید. این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه از سلامت روحی و جسمی خود غافل نشوید و در کنار کار و تلاش شبانه‌روزی، کمی هم به فکر خودتان باشید و تفریح کنید.

 


فـال روزانـه - تیر ماه

مشکلی بزرگ امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد، اما اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند. غصه اشتباه‌های گذشته را نخورید و از این اشتباهات درس بگیرید. اعضای خانواده امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

 


فـال روزانـه - مرداد ماه

از بیماری مزمنی رنج می‌برید و این بیماری امروز وخیم‌تر می‌شود. در چنین شرایطی بیش از حد به خودتان فشار نیاورید و با استراحت فکری به حال درمان این بیماری بردارید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. یکی از دوستان امروز از شما تقاضایی دارد که انجام این تقاضا خارج از عهده‌تان است. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.

 


فـال روزانـه - شهریور ماه

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شما است، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اوقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

 


فـال روزانـه - مهر ماه

بیماری که به آن گرفتار هستید برطرف خواهد شد. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. امروز با فرد سرشناس و مهمی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و صحبت‌هایی که این فرد با شما درمیان می‌گذارد را آویزه گوش کنید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

 


فـال روزانـه - آبان ماه

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. قبل از اینکه رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که هست، سردتر شود، فکری به حال گرمای رابطه خود بردارید. احتمال اختلاف‌نظر میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد.

 


فـال روزانـه - آذر ماه

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. سفری در راه دارید، اما به نفع‌ شما است که این سفر را به آینده موکول نمایید. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

 


فـال روزانـه - دی ماه

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. مدتی است قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان با دخل‌ و خرجتان باشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

 


فـال روزانـه - بهمن ماه

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. هدیه‌‌ای برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریده‌اید و امروز می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. زمانی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.

 

 


فـال روزانـه - اسفند ماه

در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. هزینه‌ای غیرمنتظره پیش روی شما قرار می‌گیرد. برنامه‌ای بلندمدت برای موفقیت و پیشرفت طرح کنید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ریخته تا امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل کند. فرصتی برای استراحت و خستگی‌درکردن پیدا می‌کنید. حال دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید را جویا شوید.

 

منبع: برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها