جزییات پرداخت قسطی خلافی خودرو

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی با اشاره به تسهیلات پلیس راهور در خصوص تقسیط جرایم تخلفات رانندگی گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه رانندگان می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و جرایم رانندگی خودروی خود را تقسیط کنند.

جزییات پرداخت قسطی خلافی خودرو

به گزارش مستقل آنلاین؛ پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی ، طرح تقسیط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد.

مهر نوشت:  سرهنگ حسن ابراهیم پور با اشاره به تسهیلات پلیس راهور در خصوص تقسیط جرایم تخلفات رانندگی گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه رانندگان می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و جرایم رانندگی خودروی خود را تقسیط کنند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور بیان کرد: تقسیط جرایم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی دارای خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال به مناسبت هفته فرا جا یعنی در بازه زمانی ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه انجام می‌شود.

وی گفت: مالکان یا نمایندگان وسیله نقلیه توقیفی که صرفاً به علت شکایت تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال هستند می‌توانند از سیزدهم لغایت بیستم مهرماه دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و با پرداخت میزان جرایم معوق به صورت اقساطی در طول یکسال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.

حجم ویدیو: 1.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها