مکان‌های دنج و خلوت اطراف تهران

 

بعد از یک هفته‌ کاری پرمشغله، چه چیزی بهتر از گذراندن آخر هفته‌ای آرام و شاد در کنار خانواده است؟ لازم نیست برای تفریح و استراحت مسافت‌های طولانی طی کنید و به شهرهای دور سفر کنید. در نزدیکی تهران، گزینه‌های جذاب و متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت وجود دارد. شهریار، لواسان و ورامین ازجمله این مقاصد هستند.

با اجاره ویلا در شهریار یا اجاره ویلا لواسان، می‌توانید آخر هفته‌ای خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. ویلا شهریار و ویلا لواسان با ارائه امکانات رفاهی متنوع و دسترسی به طبیعت بکر، طیف وسیعی از سرگرمی‌ها را برای سلیقه‌های مختلف فراهم می‌کنند. استخرهای روباز و سرپوشیده، فوتبال دستی، میز بیلیارد و محوطه‌ سرسبز باغ‌ها تنها بخشی از تفریحات لذت‌بخشی محسوب می‌شوند که در انتظار شما و عزیزان‌تان در این مناطق هستند.

هوای مطبوع و دل‌انگیز شهریار و لواسان، طراوت و شادابی را به روح شما هدیه می‌دهند و فرصتی عالی را برای رها شدن از استرس و دغدغه‌های روزانه فراهم می‌کنند. اجاره کردن ویلا در شهر شهریار علاوه‌بر همه این‌ها، هزینه سفر شما را به‌طور قابل توجهی کاهش خواهد داد؛‌ چراکه کمتر از یک ساعت با مرکز تهران فاصله دارد و هم با خودرو شخصی و هم تاکسی می‌توانید به‌آسانی به آن‌جا بروید. فقط کافی است به سایت شب مراجعه کنید و با مشاهده انواع ویلا و امکانات آن‌ها، جهت رزرو مناسب‌ترین گزینه اقدام کنید.

سفر به شهریار؛ سرزمین باغ‌های سرسبز و میوه‌های خوش‌مزه

درصورتی‌که، قصد اجاره ویلا در شهریار را داشته باشید، از غرب تهران که راهی جاده لشگری شوید، کم‌کم درختان تنومند در حاشیه مسیر خودنمایی می‌کنند و این نوید نزدیک شدن به شهریار را می‌دهد. شهریار، گوهری در غرب پایتخت، در 40 کیلومتری تهران واقع شده است. طبیعت سرسبز، آب‌و‌هوای پاک و نزدیکی به تهران، این شهر را به مقصدی محبوب برای ساکنان پایتخت تبدیل کرده است.

در فصل بهار، این باغ‌ها غرق در شکوفه‌های رنگارنگ و میوه‌های خوش‌مزه و آب‌دار می‌شوند. انگور، گوجه‌سبز، آلبالو، گیلاس، هلو، توت‌فرنگی و هر میوه‌ رنگارنگی که به‌دنبال آن باشید، در شهریار به‌وفور یافت می‌شوند. سفر به شهریار بدون برگشتن با دست‌ِ پر، معنایی ندارد. سبدهای رنگارنگ میوه، یادگاری دل‌چسب این سفر خواهند بود.

C:\Users\BesT\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\شهریار.jpg

جاذبه‌های شهریار به باغ‌های سرسبز و میوه‌های خوش‌مزه ختم نمی‌شود. این شهر با قدمت تاریخی خود، گویی رازهای ناگفته‌ای در دل دارد. آثار باستانی و آتشکده‌های آن گواه این قدمت و فرهنگ غنی هستند. شهریار با داشتن امکانات رفاهی مناسب، ازجمله ویلاهای تفریحی، پذیرای گردشگران و مسافران است. سفر به این سرزمین سرسبز و تاریخی به‌همراه اجاره ویلا از طریق سایت شب، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما و خانواده‌تان خواهد بود.

پل دختر بادامک

پل دختر بادامک که به نام پل رودخانه نیز شناخته می‌شود، اثری تاریخی از دوران قاجار است که در روستای بادامک در شهرستان شهریار استان تهران واقع شده است. این پل با قدمتی حدود 150 سال، بر روی رودخانه شور بنا شده است و از نوع پل‌های سنگی با طاق جویبار به‌شمار می‌رود. پل دختر بادامک، با معماری ساده و درعین‌حال زیبا، ازجمله جاذبه‌های گردشگری تاریخی شهرستان شهریار محسوب می‌شود. این پل در سال 1387 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به‌ثبت رسیده است.

شهریار با داشتن امکانات رفاهی مناسب، ازجمله ویلاهای تفریحی، پذیرای گردشگران و مسافران است. جهت اجاره ویلا در شهریار می‌توانید به سایت شب مراجعه کنید. این وب‌سایت، انواع ویلا در شهر شهریار را با قیمت‌های مختلفی به شما معرفی خواهد کرد و می‌توانید مناسب‌ترین ویلا شهریار را جهت سپری کردن آخر هفته لذت‌بخش در کنار عزیزان‌تان، اجاره کنید.

سفر به لواسان؛ شگفتی طبیعت در نزدیکی تهران

مگر می‌شود در پایتخت ایران زندگی کرد و هرگز دل به زیبایی‌های لواسان نسپرد؟ لواسان نامی آشنا برای هر تهرانی که به‌دنبال فرار از هیاهوی شهر و پناه بردن به آغوش طبیعت است، محسوب می‌شود. این منطقه خوش‌آب‌وهوا که در شمیرانات تهران واقع شده است، با جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و چشم‌اندازهای دل‌انگیز، بهشتی زمینی برای گردشگران و مسافران به‌شمار می‌رود. شما به راحتی می توانید برای اجاره ویلا اطراف تهران به صورت آنلاین اقدام کنید.

سفر به لواسان از تهران و اجاره ویلا لواسان، سفری کوتاه و لذت‌بخش است. با 35 دقیقه رانندگی در آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین، به جاده‌ لشگرک و از آن‌جا به لواسان می‌رسید. اگر ساکن شرق تهران هستید، می‌توانید از طریق جاده‌ی تلو نیز به این منطقه‌ ییلاقی دسترسی پیدا کنید و طعم اقامت در ویلا لواسان را بچشید.

لواسان به‌دلیل وجود رودخانه‌های متعدد، ازجمله رودخانه لواسان، رودخانه ده‌تنگه و رودخانه سوهان به‌عنوان بهشت رودخانه‌ها شناخته می‌شود. در کنار این رودخانه‌ها می‌توانید از تفریحات آبی مانند قایق‌سواری و ماهیگیری لذت ببرید. خاک حاصل‌خیز و آب فراوان این منطقه، بهشتی برای باغ‌های میوه است. در این منطقه می‌توانید از قدم زدن در میان باغ‌ها و چشیدن طعم میوه‌های تازه لذت ببرید. برای عاشقان طبیعت نیز در این منطقه، جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

آبشار برگ جهان

آبشار برگ جهان، یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری لواسان است که در روستای برگ جهان واقع شده است. این آبشار با ارتفاع 25 متر و عرض 10 متر، ازجمله بلندترین آبشارهای استان تهران به‌شمار می‌رود.

علاوه‌بر این، باید به غار پلور نیز اشاره کرد که یکی از غارهای معروف در لواسان است و در نزدیکی روستای پلور می‌توانید از آن بازدید کنید. این غار با زیبایی‌های طبیعی خود، مورد توجه بسیاری از گردشگرانی قرار می‌گیرد که با اجاره ویلا لواسان از طریق سایت شب به‌دنبال گشت‌و‌گذار در این منطقه هستند. شما می‌توانید ویلا لواسان را در روستای برگ جهان اجاره کنید تا مشکلی بابت بازدید از آبشار زیبای برگ جهان نداشته باشید.

جمع‌بندی

بسیاری از اهالی پایتخت ترجیح می‌دهند به‌جای چندین ساعت رانندگی، آخر هفته خودشان را در یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران نظیر شهریار یا لواسان سپری کنند. شما با اجاره ویلا در شهریار از طریق سایت شب می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش را برای خود و خانواده‌تان بسازید. علاوه‌بر این، شما می‌توانید به لواسان نیز سفر کنید و با اجاره ویلا لواسان، به طبیعت بکری که در نزدیکی تهران واقع شده است، سر بزنید و تجربیات جدیدی را به‌دست آورید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها