محرومیت در انتظار ستاره لیورپول؟ پیام محمد صلاح برای فلسطین + ویدیو

من از همه رهبران جهان استدعا دارم که برای جلوگیری از ریختن خون‌های بیشتر بی‌گناهان پیش قدم شوند. انسانیت باید مستولی شود

محرومیت در انتظار ستاره لیورپول؟ پیام محمد صلاح برای فلسطین  + ویدیو

محمد صلاح با انتشار ویدیویی دنیا را به صلح فرا خوانده و از رهبران دنیا خواسته است به کشتار مردم پایان دهند

 

محمد صلاح، فوق ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول انگلستان، از رهبران جهان خواسته برای جلوگیری از جان باختن غیرنظامیان در جریان درگیری‌های حماس و اسرائیل اقدام کنند.

محمد صلاح با اشاره به «ریخته شدن خون افراد بی‌گناه» نوشته: «خشونت، بیرحمی و صحنه های دلخراش بی‌اندازه شده است».


«حفظ جان همه لازم است. خون‌ریزی‌ها باید متوقف شود. خانواده‌ها در این میان نابود و از هم پاشیده شده‌اند. من از همه رهبران جهان استدعا دارم که برای جلوگیری از ریختن خون‌های بیشتر بی‌گناهان پیش قدم شوند. انسانیت باید مستولی شود».

جمعیت هلال احمر مصر هم روز گذشته خبر داده بود که محمدصلاح مبلغ قابل توجهی برای امدادرسانی به مردم غزه به این جمعیت اهدا کرده اما از آنها خواسته که مبلغ آن را فاش نکنند.

همزمان فدراسیون فوتبال الجزایر گفته در واکنش به کشته شدن غیرنظامیان در غزه تمامی مسابقات لیگ فوتبال خود را فعلا لغو کرده است.
 

طی هفته گذشته باشگاه‌های اروپایی بسیاری از جمله نیس فرانسه بازیکنان مسلمان خود را که در حمایت از حقوق بشر صحبت کرده بودند محروم یا جریمه کردند. باید دید که اتحادیه فوتبال انگلستان و باشگاه لیورپول چه تصمیمی درخصوص محمد صلاح اتخاذ خواهند کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها