اجرای عرفان طهماسبی در مرحله فینال برنامه عصرجدید + فیلم

اجرای عرفان طهماسبی را در مرحله فینال برنامه عصرجدید می بینید.

اجرای عرفان طهماسبی در مرحله فینال برنامه عصرجدید + فیلم

اجرای عرفان طهماسبی را در مرحله فینال برنامه عصرجدید می بینید. پخش عصر جدید از اسفند سال گذشته استارت خورد و امشب آخرین قسمت عصر جدید 2 پخش می شود. برنامه اعلام نتایج فینال عصر جدید ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پخش می شود.

 

زمان اعلام نتایج فینال عصر جدید فاش شد + جزئیات

 

 

احسان علیخانی مجری عصر جدید به همراه چهار داور عصر جدید رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی به تماشای اجرای متفاوت و آخر برگزیدگان فینال نشستند. صحبت های داوران تعیین کننده برنده فینال نیست و تنها آرای مردمی تعیین کننده فینال عصر جدید است.

 

برنامه عصر جدید

فینالیست های عصر جدید

از میان اجراهای متفاوت فصل دوم عصر جدید 5 اجرا به فینال عصر جدید راه یافت و فینالیست های عصر جدید مشخص شدند. گروه ستاره هشتم حرکات نمایشی ورزشی ، گروه جوانمردان ایران زمین نمایش ورزش زورخانه‌ای ، گروه فرشتگان نینجا نمایش ورزش نینجوتسو ، گروه مجاز و عرفان طهماسبی خواننده فینالیست های فصل دوم عصر جدید هستند.

در میان فینالیست ها گروه ستاره هشتم از رویا نونهالی و گروه فرشتگان نینجا از بشیر حسینی در مرحله ابتدایی زنگ طلایی دریافت کردند و این دو گروه با اجرایی متفاوت در نیمه نهایی توانستند به فینال عصر جدید راه یابند.

 

عصر جدید

اجرای عرفان طهماسبی خواننده در فینال عصر جدید

ترانه زیبای عرفان طهماسبی که با لهجه محلی اجرا شد، توانست مورد توجه تماشاگران و داوران قرار گیرد و تشویق های بسیاری همراه داشت.عرفان طهماسبی شاعر، آهنگساز و خواننده ترانه های خود است.

 آریا عظیمی نژاد اجرای این خواننده را مورد تحسین قرار داد و این اجرا را قوی تر از اجراهای قبلی دانست. عرفان طهماسبی بدون موزیک بصورت زنده خواند و تشویق تماشاگران سالن را فرا گفت.

 

گفتنی است انتخاب برنده فینال عصر جدید توسط مردم صورت میگیرد و کسانی که قصد رای به این اجرا را دارند، میتوانند از صفحه عصر جدید در روبیکا اقدام کنند. 

 

برنامه عصر جدید

برنامه اعلام نتایج فینال عصر جدید

طبق آخرین تصمیمات برنامه اعلام نتایج فینال عصر جدید روز قبل از عید نوروز 29 اسفند 99 از شبکه سه سیما برگزار می شود.

 

نحوه رای دادن به عصر جدید در روبیکا

یکی از برنامه های تلویزیونی که بسیار خوب و جذاب که روبیکا بر روی آن سرمایه گذاری کرده برنامه "عصر جدید" است ، عصر جدید در زمینه استعداد یابی تلویزیونی با حضور استعداد های ویژه در زمینه سرگرمی ، هنری و مهارت های ورزشی از شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی و داوران امین حیایی ، بشیر حسینی ، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی اجرا و پخش میشود.

ابتدا باید برنامه روبیکا را دانلود و سپس نصب کنید پس از اجرای برنامه روبیکا در تب "سرویس ها" بر روی تصویر "عصر جدید" ضربه بزنید.

اگر میخواهید تا به شرکت کنندگانی که به فینال نظر سنجی مردمی راه یافته اند از طریق برنامه روبیکا رای دهید باید در اولین قدم بر روی تصویر "رای به شرکت کنندگان" ضربه بزنید.

در صفحه بعدی لیستی از برنامه های اجرا شده را مشاهده میکنید ، هر برنامه ای که فعال باشد به رنگ سبز است ، بر روی آن ضربه بزنید.

در صفحه بعدی شما میتوانید شرکت کنندگان موجود برای رای دادن در آن برنامه را مشاهده کنید بر روی شرکت کننده ای که قصد رای دادن به آن را دارید ضربه بزنید.

هم اکنون برای رای دادن بر روی دکمه "رای میدهم" ضربه بزنید ، توجه کنید اگر از مهلت رای دادن گذشته باشد شما این دکمه را نخواهید دید.

همچنین شما میتوانید در این قسمت نظرات خود در مورد شرکت کننده را با دیگران به اشتراک بگذارید فقط کافی است بر روی "ارسال نظر" ضربه بزنید.

 

عصر جدید

آنچه در فصل دوم عصر جدید گذشت

در فصل دوم عصر جدید بیش از ۳۰۰۰۰ ویدیو برای نمایش استعداد در رشته‌های مختلف به این برنامه ارسال شد و سپس از میان این‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت حضوری به لوکیشن برنامه دعوت شده و در دور بعدی از میان آن‌ها ۴۰۰ نفر به مرحله آزمون نهایی راه پیدا کرده‌اند. آنچه در قسمت‌های راستی‌آزمایی برنامه دیده شد گزیده‌ای از ضبط برنامه با حضور همین ۴۰۰ نفر است که برخی از آن‌ها حذف و حدود ۲۰۰ شرکت‌کننده به صورت انفرادی یا گروهی به مرحله اصلی مسابقه عصر جدید راه پیدا می‌کنند.

 

این فصل در ۶۸ قسمت ۶۰ الی ۱۲۰ دقیقه‌ای روانه آنتن شبکه سه می‌شود. ۴ قسمت ابتدایی عصر جدید، از مرحلهٔ راستی آزمایی و جلسات اولیه سنجش و پایش استعدادها بود. فصل دوم این مسابقه در هفته‌های معمول در ساعت ۲۲:۳۰ روزهای شنبه و یکشنبهٔ هر هفته از اسفند ماه ۱۳۹۸ پخش شد.

 

زنگ طلایی

زنگ طلایی شایسته فرد یا گروهی است که بیشتر از انتظار شایستگی صعود به مراحل بالاتر را دارد و داوران نیازی به شرکت کردن او در مرحله دوم نمی‌بینند.شرکت‌کننده‌ای که زنگ طلایی می‌گیرد، با یک مرحله پرش به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند و با فرصت بیشتری که در اختیار دارد، می‌تواند قوی‌تر ظاهر شود.

در فصل دوم از عصر جدید، اولین زنگ طلایی توسط امین حیایی برای شعبده‌بازی و تردستی رضا پورجوان در قسمت سوم زده شد.

زنگ طلایی دوم را بشیر حسینی برای اجرای حرکات نینجوتسو، پارکور و ووشوی گروه فرشتگان نینجا از کرج در قسمت هشتم فشرد. افراد این گروه، که تماماً دخترهای زیر نُه سال بودند، با وجود گرفتن چهار رای سفید از داوران، تعداد زیادی حرکت و مهارت شگفت‌انگیز انجام دادند و بیشتر از حد انتظار برای مرحله اول ظاهر شدند و همین امر باعث شد شایستگی دریافت زنگ طلایی را داشته باشند.

رویا نونهالی سومین داوری بود که در شب یازدهم از مرحله اول مقدماتی زنگ طلایی سوم را روشن کرد و این زنگ تعلق گرفت به گروه ستاره هشتم، دختران پارکورکار و ووشوکار مشهدی که با تلفیق ورزش‌های رزمی، طناب‌زنی و حرکات موزون تمام سالن را به وجد آوردند.

چهار شب بعد، یعنی در شب چهاردهم، زنگ طلایی چهارم را آریا عظیمی‌نژاد برای اجرای نمایشی دختر نُه سالهٔ کُرد، اَسرا جلیلیان، نواخت. او با بازی روان و پر از لحظات عاطفی متعدد، مانند شادی، غم، حسرت، هیجان و… چهار رای سفید را از هیئت ژوری گرفت، ولی عظیمی‌نژاد به این هم قانع نبود و حقش را بیشتر از چهار رای سفید می‌دانست.

و سرانجام زنگ طلایی پنجم و آخر در شب بیستم از مرحله اول مقدماتی توسط مجری برنامه، احسان علیخانی، به صدا درآمد و به گروه پسران نینجا تعلق گرفت که با حرکات رزمی نینجوتسو هنرنمایی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها