زمان اعلام نتایج فینال عصر جدید فاش شد + جزئیات

ویژه برنامه اعلام نتایج فینال عصرجدید در سه روز پایانی سال جاری یعنی ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اسفندماه 99 پخش می شود.

زمان اعلام نتایج فینال عصر جدید فاش شد + جزئیات

ویژه برنامه اعلام نتایج فینال عصرجدید در سه روز پایانی سال جاری یعنی ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اسفندماه 99 پخش می شود و به این ترتیب عصرجدید با ۳روز ویژه ‌برنامه، به استقبال سال ۱۴۰۰ می‌رود  که اولین ویژه‌برنامه از حوالی ۱۹:۳۰ و بعد از خبر ورزشی دیشب 28 اسفند 99 روی آنتن رفت. برنامه «عصرجدید» برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده است که از دیروز  ۲۸ اسفند روی آنتن شبکه نسیم رفت و امشب و فردا شب نیز ادامه خواهد داشت. 

 

 

۲۸ اسفند، اولین ویژه ‌برنامه از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ و بعد از خبر ورزشی، روی آنتن رفت. ۲۹ اسفند هم ویژه‌برنامه «عصرجدید» در همان ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد. بعد از خبر ساعت ۲۲ و رأس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رأی‌گیری بسته می‌شود و فصل دوم «عصرجدید» با اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید.

با اتمام پخش فینال عصر جدید ، بینندگان تا ۲۹ اسفند ۹۹ فرصت دارند تا به اجرا یا اجراهای محبوب خود رای دهند و سرنوشت فرد اول یا قهرمان تا مقام پنجم «عصر جدید» را تعیین کنند.

۳۰ اسفند نیز برنامه «عصر جدید» از حدود ۱۰:۳۰ صبح، با ویژه‌برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

حضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، آیتم‌هایی مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و ... از دیگر بخش‌های سه برنامه ویژه «عصر جدید» خواهد بود.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه تلویزیون در حال پخش است. پخش فصل دوم عصر جدید از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد.پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

 

برنامه عصر جدید

شرکت کنندگان عصر جدید

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بوده و هستند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه نیز برعهده احسان علیخانی است.

برنامه عصر جدید

 

«عصر جدید» با ۳ ویژه برنامه به استقبال ۱۴۰۰ می‌رود

«عصر جدید» برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده و از دو روز مانده به عید، مهمان تلویزیونی ایرانیان است.

 

برنامه عصر جدید

۲۸ اسفندماه، اولین ویژه‌برنامه از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ و بعد از خبر ورزشی شروع می‌شود و فینالیست‌های امسال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به همراه مربیان‌شان، مهمانان برنامه هستند و البته فینالیست‌های محبوب پارسال عصرجدید هم به عنوان «حامی»، به کمک ۵ فینالیست امسال می‌آیند.

 

۲۹ اسفندماه هم ویژه‌برنامه «عصر جدید» از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد؛ در این شب، چهره‌های محبوب و مشهور میان مردم، در کنار فینالیست‌های این فصل عصرجدید در برنامه حضور می‌یابند.

 

بعد از خبر ساعت ۲۲ هم «عصر جدید» خواهد بود و راس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رای‌گیری بسته خواهد شد و فصل دوم «عصر جدید»، با غوغای پرشور اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید روز عید یعنی ۳۰ اسفندماه هم، «عصر جدید»‌ها از حدود ساعت ۱۰ صبح، شروع سال جدید را جشن می‌گیرد.

 

حضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و... از دیگر بخش‌های ۳ برنامه ویژه امسال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها