توبه سارا و نیکای پایتخت بعد از حاشیه اخیرشان + عکس

سارا و نیکا فرقانی اصل با انتشار این استوری نوشتند: اشتباهات را فراموش کن ولی درسی که بهت داده رو یادت بمونه

توبه سارا و نیکای پایتخت بعد از حاشیه اخیرشان + عکس

سارا و نیکا که چندی پیش تصاویر بدحجابی از آنها  در سوئد توسط شخصی لو رفته بود اخیرا تصاویری محجبه از خود منتشر کردند.: سارا و نیکا فرقانی اصل با انتشار این استوری نوشتند: اشتباهات را فراموش کن ولی درسی که بهت داده رو یادت بمونه  آنها از 6 سالگی تا حالا که 16 سال دارند در کنار بازیگران مطرح سریال پایتخت از جمله : احمد مهرانفر ، مهران احمدی ، نسرین نصرتی ، ریما رامین فر ، محسن تنابنده و علیرضا خمسه ایفای نقش کرده اند. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 9 مرداد 1383 هستند آنها در ایران متولد شده و همراه با خانواده از کودکی به کشور سوئد مهاجرت کردند. آنها در یک مصاحبه گفته بودند هر سال برای بازی در سریال پایتخت همراه با دایی شان به ایران می آیند و بعد از پایان فیلمبرداری به سوئد می روند.

سارا و نیکا

 

مصاحبه خواندنی با سارا و نیکا

بعد از پایتخت 2 به سوئد رفتیم

نیکا:بعد از حضور در پایتخت 2، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

 

 

وقتی دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتن

سارا:این ماجرا گذشت تا اینکه ما برای حضور در پایتخت 4 کاملا آماده بودیم که یک دفعه شنیدیم قرار است یک دوقلوی شیرگاهی نقش سارا و نیکا رو بازی کنن. اون لحظه خیلی ناراحت شدیم اما مامان مون می گفت خیلی خوبه که دو تا بچه دیگه که اونا هم دوستای ما هستن، قراره بازی کنن و از این بابت خوشحال هستن ولی ما چون پایتخت رو خیلی دوست داشتیم دل مون می خواست نقش مون رو خودمون بازی کنیم.

 

چطور به پایتخت برگشتیم

نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم اما بعد چند روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، با مامان مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم ایران. بابا محسن می گفت قبل اینکه ما به دنبال دوقلو باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفته که جواب ندادین! این موضوع برای زمانی بود که خط های وایبری در سوئد دچار مشکل شده بود و ما اصلا متوجه نشدیم که ایشون تماس گرفتن.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها