استوری جنجالی علی کریمی برای شجاع خلیل زاده + عکس

استوری جنجالی علی کریمی برای شجاع خلیل زاده را در ادامه می بینید.

استوری جنجالی علی کریمی برای شجاع خلیل زاده + عکس

علی کریمی با انتشار یک استوری نسبت به ماجرای جدایی شجاع خلیل زاده واکنش نشان داد.علی کریمی با انتشار یک استوری نسبت به جدایی شجاع خلیل‌زاده واکنش نشان داد و اعلام کرد که با این بازیکن صحبت کرده است. علی کریمی در استوری خودت نوشت: امروز با شجاع حرف زدم، بنده‌خدا مبلغ درخواستیش اندازه بقیه بازیکنان بود، حاضر است قید چند صد هزار دلار را بزند و بماند.

34d3f177-aecb-4cc9-9663-a31ccf9b4c50

 

علی کریمی (زادهٔ ۲۲ بهمن ۱۳۷۲ در ایذه) بازیکن فوتبال ایرانی است که در استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

 

توهین وقیحانه و شرم آور تتلو به مرگ استاد شجریان + عکس جنجالی

 

سپاهان

او در تابستان سال ۱۳۹۱ از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست. او دارای سابقه عضویت در تیم جوانان سپاهان است وی چهار سال در این تیم عضویت داشت ۵۶ بازی رسمی انجام داد ۴ گل به ثمر رساند.وی با سپاهان یک بار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد.

 

بیوگرافی علی کریمی و همسرش + جزئیات مهاجرت وی به کانادا

دینامو زاگرب

وی در تابستان ۱۳۹۵ با قرار دادی پنج ساله به تیم دینامو زاگرب کرواسی پیوست و در ادامه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای داشتن فرصت بیشتر جهت بازی برای یک نیم فصل به لوکوموتیو زاگرب قرض داده شد. اما موفق نبود و در بازگشت به دینامو زاگرب قراردادش را فسخ کرد.

 

بازگشت به سپاهان

وی مجدداً به تیم سپاهان بازگشت.

 

بیوگرافی علی کریمی

استقلال

فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

در فصل ۲۰۱۸ با قراردادی یک ساله به استقلال پیوست وی برای اولین بار در هفته اول لیگ برتر و در بازی مقابل پیکان تهران برای استقلال بازی کرد و اولین گلش را در هفته ۲۱ لیگ برتر و بازی با نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند وی اولین بار در بازی برگشت مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در اسیا برای استقلال به میدان رفت او اولین گل آسیایی خود را برای استقلال در بازی مقابل الهلال عربستان با ضربه سر دقیق به ثمر رساند وی در این فصل در ۲۶ بازی در لیگ برتر به بازی رفت و دو گل به ثمر رساند و در ۲ بازی از جام حذفی و ۵ بازی از لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و یک گل زد.

 

بیوگرافی علی کریمی و همسرش سحر داوری + تصاویر جدید

فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰

وی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۰ با باشگاه تمدید کرد.

وی در اولین بازی لیگ نوزدهم برابر ماشین سازی در ترکیب ثابت به میدان رفت و اولین گل فصل خود را در بازی مقابل ماشین سازی به ثمر رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها