ماسک لاکچری نسیم ادبی سوژه رسانه ها شد + تصاویر

ماسک لاکچری نسیم ادبی بازیگر سینما وتلویزیون را در ادامه می بینید.

ماسک لاکچری نسیم ادبی سوژه رسانه ها شد + تصاویر

نسیم ادبی این عکس‌ها را منتشر کرد.نسیم ادبی (زادهٔ ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. نسیم ادبی فرزند خواهر محمود کلاری است.

 

1

 

جوایز

بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۹۵

بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۹۴

بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۹۰

بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۸۸

دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن برای بازی در نمایش «عروسکی به نام مترسک» از جشنوارهٔ دانشجویی؛ ۱۳۸۱

دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر برای بازی در نمایش «عروسکی به نام مترسک» از جشنوارهٔ کانون‌ها؛ ۱۳۸۱

دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن برای بازی در نمایش «اهل اقاقیا» از جشنوارهٔ اردبیل؛ ۱۳۷۵

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از نوزدهمین جشن حافظ برای مجموعه گلشیفته ١٣٩٨

 

همچنین بخوانید : 


شهاب حسینی و همسرش داغدار شدند + عکس


 

2

 

مصاحبه با ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی :

 

دنیای موزیسین ها قشنگ است

ابراهیم اثباتی:از سال 73 به صورت حرفه ای برای تئاتر موسیقی کار می کنم. عاشق فضاهای دراماتیک هستم و تا الان برای نزدیک به 60 تئاتر موسیقی ساخته ام. یک گروه موسیقی هم به سرپرستی و آهنگ سازی خودم دارم که تا دوسال پیش «وصل یار» نام داشت ولی به تازگی نام جدیدی برای آن انتخاب کرده ایم که هنوز رسمی نشده است.

نسیم ادبی:شغل ابراهیم را خیلی دوست دارم و فکر می کنم دنیای موزیسین ها خیلی قشنگ است. دنیای آنها با دنیای ما بازیگران فرق دارد. من شاید تا قبل از ازدواجم خیلی به این تفاوت ها فکر نمی کردم اما از وقتی با ابراهیم زندگی مشترک مان را شروع کرده ایم بیشتر با حال و هوای بچه هایی که در این رشته فعالیت می کنند آشنا شده ام چون رفت و آمدم با این افراد زیاد شده است. من حتی مدتی در گروه «وصل یار» به عنوان همخوان همکاری می کردم.

کلا دنیای بچه های موزیسین با دنیای ما فرق دارد. منظورم از تفاوت این نیست که آنها بهترند یا ما؛ این تفاوت را وقتی هر دو عالم بازیگری و موسیقی را بشناسید، بهتر درک می کنید. جالب اینکه دو هنر خیلی به هم مربوطند و شاید حتی بتوان گفت بدون هم کامل نمی شوند. به نظر من هنرمندان فعال در موسیقی تودار، خوددار و آرام هستند اما بازیگران پرهیجان تر و برونگرا تر هستند.

 

همچنین بخوانید : 


الهام چرخنده در کنار همسر روحانی اش + عکس




موسیقی کلاسیک ایرانی و گیتار

ابراهیم اثباتی:من موسیقی کلاسیک ایرانی می نوازم؛ همان نوع موسیقی ای که غالبا با نام موسیقی سنتی می شناسند و البته من این واژه را قبول ندارم چون موسیقی سنتی قالب دیگری است و موسیقی کلاسیک ایرانی استایل خودش را دارد و با موسیقی سنتی متفاوت است. من به خاطر علاقه ام به هنرهای دراماتیک نوع موسیقی ام هم موسیقی تصویری است و حتی وقتی یک تصنیف ساده کار می کنم، حتما فراز و نشیب ها و فضا سازی هایش تصویری است. این نوع موسیقی را از دنیای تئاتر که عاشق آن هستم آموخته ام و می توانم بگویم موسیقی ام در حال حاضر فیوژن یا تلفیقی است. ساز زدن را با تنبور شروع کردم اما در روند کاری ام نواختن سازهای دیگری مثل تار و سه تار را آموختم و در ارکستر دیوان می نوازم که سازی اصیل ایرانی است و شاید کمتر نامش را شنیده باشید و کمتر هم استفاده می شود.

نسیم ادبی:من هم مدتی سه تار و گیتار می زدم اما هیچ وقت نتوانستم در نواختن شان به تبحر برسم چون همیشه درگیر کارهای بازیگری بوده ام و برای تمرین وقت نگذاشته ام. گیتار را تا مراحل خوبی پیش رفته بودم اما مجبور شدم آن را کنار بگذارم چون وقتی شما مشغول یادگیری نواختن یک ساز می شوید باید برایش وقت بگذارید و تمرین کنید. با یک روز یا دو روز کلاس رفتن در هفته کسی ساز زدن یاد نمی گیرد و باید حداقل سه ساعت در روز تمرین کرد. به نظرم استعدادم در زمینه موسیقی خوب است و اگر ادامه می دادم شاید می توانستم در حوزه موسیقی هم فعالیت کنم.

ابراهیم اثباتی:البته نسیم جان سازی را همیشه همراه خود دارد که موهبتی الهی است و آن هم حنجره اش است. نسیم صدای بسیار خوبی دارد که دامنه بسیار وسیع و خاصی دارد. امیدوارم در آینده از این ساز بیشتر استفاده کند.

 

نسیم ادبی

 

چرا با همسرم ازدواج کردم

نسیم ادبی:ابراهیم روحیه ای دارد که من همیشه خیلی دوست داشته ام. ایشان بسیار آدم جذابی در جمع هاست و از کمک کردن به دیگران لذت می برد. در هر جمعی حضور داشته باشد، همه دوست دارند با او صحبت و درددل کنند. حتما شما هم با شخصیت هایی که در جمع ها حضوری گرم دارند، آشنا هستید؛ ابراهیم یکی از همین آدم هاست. او به حرف های همه گوش می کند و سعی می کند تا حد توان به دیگران کمک کند. ابراهیم شخصیت بسیار حمایتگری دارد و خیلی اهل خانواده و خانواده دوست است.

از همه مهم تر اینکه ابراهیم اعتقاداتی دارد که به آنها پایبند است که این برای من خیلی جالب است. من انسان هایی را که روی عقایدشان پایبند و ثابت قدم هستند، دوست دارم و به نظرم این ویژگی خیلی اهمیت دارد. شخصا نمی توانم به آدم هایی که هیچ اعتقادی در زندگی شان ندارند و به هیچ چیزی اهمیت نمی دهند، اعتماد کنم چون فکر می کنم انسان های بی ثباتی هستند.

ابراهیم معاشرتی و خونگرم است و ما حرف های زیادی برای گفتن با هم داشتیم و داریم و از همان ابتدای آشنایی مان حس کردم می توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم و واقعا هم از زمان آشنایی مان تا به حال خیلی چیزها از او یاد گرفته ام و هرگز احساس تنهایی نکرده ام. از همان زمان آشنایی مان هم چنین حسی را داشتم؛ اینکه می توانم با او درددل و صحبت کنم و در کنارش حس خوبی داشته باشم.

ابراهیم اثباتی:نسیم جان خیلی به من لطف دارند. من فکر می کنم ممکن است دو روح به هم برسند و نسبت به هم کشش داشته باشند. شما طبیعتا در زندگی و روابط اجتماعی تان به افراد بسیاری برخورد می کنید اما کسی را می توانید دوست داشته باشد که با حضورش به شما تلنگری بخورد و موج و هیجانی در وجودتان ایجاد شود که تداومش براساس خصوصیات و خلقیات طرف مقابل تان باشد. چنین حسی می تواند برای تان جاذبه خلق کند و به سمت آن فرد گرایش پیدا کنید.

من هرقدر بیشتر با نسیم معاشرت و رفاقت داشتم بیشتر حس می کردم او مرا از نظر عاطفی و روحی کامل می کند. هیجاناتی در روح نسیم وجود دارد که فکر می کنم اصلا دلیل موفقیتش در بازیگری هم همین هیجانات باشد. این شور و شوق و هیجان برای من که شاید سکون بیشتری دارم خیلی پرکشش بود. احساس کردم می توانیم مکمل یکدیگر باشیم و خدا را شکر باهم هماهنگ شدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها