پیام غمگین و تلخ مادر علی انصاریان برای مردم ایران + عکس

بهنام ابوالقاسم پور با انتشار عکسی از مادر و برادر علی انصاریان پیامی به نقل از مادر زنده یاد انصاریان منتشر کرد.

پیام غمگین و تلخ مادر علی انصاریان برای مردم ایران + عکس

بهنام ابوالقاسم پور با انتشار عکسی از مادر و برادر علی انصاریان پیامی به نقل از مادر زنده یاد علی انصاریان منتشر کرد. ابوالقاسم پور نوشت:پیام ننه علی به دوستداران علی و مردم خوبمون ممنونم از همه مردم که برای علی سنگ تمام گذاشتند. تشکر می کنم از همه مردم خوبمون برای علی و مهرداد زیارت عاشورا بخوانید. ان شالله سرفرصت از تمام مردم قدردانی می کنم.

 

59hM0ni8QlCk

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال را در کنار مرحوم ماه چهره خلیلی می بینید. علی انصاریان چهارشنبه 15 بهمن ماه مصادف با روز مادر از دنیا رفت. علی انصاریان روز پنجشنبه 16 بهمن ماه در قطعه 222 در کنار پدر مرحومش به خاک سپرده شد. علی انصاریان متولد 14 تیر 1356 بود.

 

علی انصاریان

 

این روزها که مصادف با برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز هست برای اهالی هنر روزهای سختی می باشد زیرا که علی انصاریان امسال با دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبا و فیلم مصلحت در جشنواره حضور دارد و در حالی که باید عکس هایش بر روی فرش قرمز کاخ جشنواره در معرض دید همگان قرار بگیرد اما دست سرنوشت حالا عکس او را بر روی حجله عزا قرار داده است.

 

علی انصاریان

 

تشییع این پیشکسوت با اخلاق فوتبال ایران نیز با حضور جمعی از فوتبالیست ها،هنرمندان و دوستدارانش در بهشت زهرا برگزار شد و در قطعه ۲۲۲ در جوار مرحوم پدرش به خاک سپرده شد.لازم بذکر است نماز بر پیکر این مرحوم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، اقامه شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها