آرزوی تلخ و دردناک علی انصاریان برآورده شد + تصاویر و جزئیات

علی انصاریان که وابستگی عاطفی زیادی به مادرش داشت در مصاحبه ای گفته بود دوست دارد زودتر از مادرش از دنیا برود که حالا با درگذشت در سن 43 سالگی این آرزوی تلخ او برآورده شد.

آرزوی تلخ و دردناک علی انصاریان برآورده شد + تصاویر و جزئیات

علی انصاریان که وابستگی عاطفی زیادی به مادرش داشت در مصاحبه ای گفته بود دوست دارد زودتر از مادرش از دنیا برود که حالا با درگذشت در سن 43 سالگی این آرزوی تلخ او برآورده شد.

 

bae999bd-aa48-47b9-92be-73e913497319 (1)

خانواده علی انصاریان ، ملی پوش فقید کشورمان در نخستین ساعات بامداد امروز و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط حساس کرونایی کشور، عزیزشان را در قطعه ۲۲۲ بهشت زهراء و در کنار پیکر پدر مرحومش به خاک سپردند. 

 

وداع جگرسوز مادر علی انصاریان با پسرش در مراسم خاکسپاری + تصاویر


 

 

علی انصاریان

 

علی انصاریان پیشکسوت تیم های پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دیروز در بیمارستان فرهیختگان دعوت حق را لبیک گفت. قرار است مراسم تشییع پیکر امروز پنجشنبه 16 بهمن در بهشت زهرا برگزار شود. بهنام ابوالقاسم پور، در زمان خروج از بیمارستان فرهیختگان اعلام کرد: قرار است علی فردا در قطعه‌ای کنار پدرش به خاک سپرده شود.همچنین تعدادی از اهالی فوتبال برای انجام هماهنگی های لازم مراسم تشییع به منزل وی رفتند.همچنین ابراهیم شکوری و نیما نکیسا هم لحظاتی برای تسلیت گفتن به خانواده انصاریان در بیمارستان حاضر شدند. مادر علی انصاریان هم دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

 

علی انصاریان

 

بیانیه خانواده انصاریان/ به مراسم خاکسپاری نیایید

در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند. 

 

در این بیانیه ضمن تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.  این درخواست خانواده علی انصاریان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کروناست. /خبرآنلاین


علی انصاریان

 

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده بودند که بخاطر کرونا در مراسم خاکسپاری شرکت نکنند اما دل این عزیزان طاقت نداشت و همه اینجا حضور پیدا کردند تا به وی بگویند «علی جان فراموشت نمی‌کنیم. افتخاراتی که آفریدی همواره در قلب ما هست و همواره به یادت هستیم. مردم عزیز بدانیم که خودمان باید ۹۰ درصد مواظب خودمان باشیم و رعایت کنیم. این ویروس بسیار بی‌رحم است و امیدوارم مسوولان عزیز هر چه سریعتر بتوانند واکسن را تهیه کنند تا این آسیب‌ها کمتر شود و این داغ‌ها را کمتر شاهد باشیم.

 
علی انصاریان
 

علی انصاریان بازیکن، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. وی در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. انصاریان با قد ۱۸۳ سانتی متر در پست مدافع توپ میزد. علی به همراه برادرش بلال و آلاسکا می‌فروخت و در قاب سازی، تراشکاری و مکانیکی کار می‌کرد.

 

علی انصاریان

 

خانواده علی انصاریان

نام مادر علی، حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است. وی فرزند آخر خانواده انصاریان است و یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه دارد. حامد اژدری شوهر خواهر انصاریان است. پدر علی سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

 

علی انصاریان

 

ازدواج علی انصاریان

علی انصاریان هرگز ازدواج نکرده است. وی عنوان کرده که برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است اما چندی پیش عکسی به عنوان همسرش در رسانه‌ها منتشر شده که گویا عکس خواهرش است. او گفته است که شرطش برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرد و مادرش را در طبقه بالای خود سکونت دهد تا همیشه بالای سرش باشد.

 

علی انصاریان

 

علی انصاریان و آیت الله حسین انصاریان

آیت الله حسین انصاریان متولد ۲۷ آبان ۱۳۲۳ در خوانسار اصفهان است. وی مفسر قرآن، روحانی، روضه خوان و استاد حوزه علمیه قم است. وی عموی علی انصاریان است. آیت الله حسین انصاریان نیز به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.

 

علی انصاریان

 

فعالیت حرفه‌ای علی انصاریان

انصاریان فوتبال خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به صورت اتفاقی وارد این رشته شد و از بین ۵ هزار نفر انتخاب شد تا در تیم تهران بازی کند. وی سپس به تیم نوجوانان پیام پیوست و مدتی را در تیم بانک سپاه و بانک ملی نیز توپ زد. علی سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، استیل آذین و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. انصاریان در سال ۱۳۹۰ زمانی که ۳۴ سال داشت با لباس شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت و پس از چندین سال بازی در پرسپولیس به استقلال تهران پیوست. از این روی از طرف دو تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

 

علی انصاریان

 

خوانندگی علی انصاریان

علی انصاریان در خردادماه ۱۳۹۰ آهنگی به نام شدید به بازار موسیقی عرضه کرد. وی پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.

 

بازیگری علی انصاریان

انصاریان برای اولین بار در سکانس کوتاهی در سریال زیر آسمان شهر حضور پیدا کرد. پس از آن در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی کوتاهی نیز مقابل دوربین قرار گرفت.

 

علی انصاریان

 

مجری‌گری علی انصاریان

انصاریان در سال ۱۳۹۷ به عنوان مجری در برنامه زابیواکا که از تلویزیون اینترنتی آیو پخش شد، حضور داشت. وی سپس در برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج پخش می‌شد حضور پیدا کرد. انصاریان همچنین در مسابقه منچ و برنامه اینترنتی پانوراما مجری‌گری کرد.

 

علی انصاریان

خانواده علی انصاریان

 

 

علی انصاریان در دورهمی

علی انصاریان در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد و به سوالات وی پیرامون زندگی هنری و شخصی‌اش پاسخ داد.

 

علی انصاریان

 

فیلم‌های سینمایی علی انصاریان

رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۷)

کلوپ همسران (۱۳۹۷)

اژدر (۱۳۹۷)

حس خوب زندگی (۱۳۹۵)

دو روز تا ماندن (۱۳۹۵)

حکم تیر (۱۳۹۴)

شروع یک پایان (۱۳۹۴)

کلاف (۱۳۹۳)

پاداش سکوت (۱۳۸۵)

 

علی انصاریان

 

مجموعه‌های تلویزیونی علی انصاریان

داغون ترین

زیر آسمان شهر

چارخونه

خانه اجاره‌ای

غنچه‌های سحر

نقطه چین

محکومین

کیمیا

سرزده

 

فیلم‌های نمایش خانگی علی انصاریان

شام ایرانی (۱۳۹۹)

آسپرین (۱۳۹۴-۱۳۹۵)

هدیه (۱۳۹۳)

 

fHFFaLaR7afB

 

کرونا و علی انصاریان

علی انصاریان به کرونا مبتلا شد و دوم بهمن به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد. پس از چندی وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود اما متأسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه ۱۳ بهمن شرایط به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در گذشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها