وداع جگرسوز مادر علی انصاریان با پسرش در مراسم خاکسپاری + تصاویر

وداع جگرسوز مادر علی انصاریان با پسرش در مراسم خاکسپاری را در ادامه می بینید.

وداع جگرسوز مادر علی انصاریان با پسرش در مراسم خاکسپاری + تصاویر

خانواده علی انصاریان ، ملی پوش فقید کشورمان در نخستین ساعات بامداد امروز و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط حساس کرونایی کشور، عزیزشان را در قطعه ۲۲۲ بهشت زهراء و در کنار پیکر پدر مرحومش به خاک سپردند. 

علی انصاریان

مادر علی انصاریان

 

بیشتر بخوانید :  

واکنش تلخ و دردناک سلبریتی ها به فوت علی انصاریان + تصاویر

توهین بی شرمانه تتلو به فوت علی انصاریان غوغا به پا کرد + تصاویر

زمان و محل دفن علی انصاریان مشخص شد + بیانیه

 

 

علی انصاریان

علی انصاریان پیشکسوت تیم های پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دیروز در بیمارستان فرهیختگان دعوت حق را لبیک گفت. قرار است مراسم تشییع پیکر امروز پنجشنبه 16 بهمن در بهشت زهرا برگزار شود. بهنام ابوالقاسم پور، در زمان خروج از بیمارستان فرهیختگان اعلام کرد: قرار است علی فردا در قطعه‌ای کنار پدرش به خاک سپرده شود.همچنین تعدادی از اهالی فوتبال برای انجام هماهنگی های لازم مراسم تشییع به منزل وی رفتند.همچنین ابراهیم شکوری و نیما نکیسا هم لحظاتی برای تسلیت گفتن به خانواده انصاریان در بیمارستان حاضر شدند. مادر علی انصاریان هم دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

بیانیه خانواده انصاریان/ به مراسم خاکسپاری نیایید

در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند. 

در این بیانیه ضمن تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.  این درخواست خانواده علی انصاریان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کروناست. /خبرآنلاین

 

علی انصاریان در برنامه دورهمی

 

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده بودند که بخاطر کرونا در مراسم خاکسپاری شرکت نکنند اما دل این عزیزان طاقت نداشت و همه اینجا حضور پیدا کردند تا به وی بگویند «علی جان فراموشت نمی‌کنیم. افتخاراتی که آفریدی همواره در قلب ما هست و همواره به یادت هستیم. مردم عزیز بدانیم که خودمان باید ۹۰ درصد مواظب خودمان باشیم و رعایت کنیم. این ویروس بسیار بی‌رحم است و امیدوارم مسوولان عزیز هر چه سریعتر بتوانند واکسن را تهیه کنند تا این آسیب‌ها کمتر شود و این داغ‌ها را کمتر شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها