امام جمعه کرج: زنان ایرانی سگ باز شده‌اند!

استعمارگران به اسم پیشرفت های علمی و آزادی موضوع کشف حجاب پیش کشیدند و به تدریج از بین بردن خانواده و حریم آن، به ترویج شهوات و آزادی زن و مرد پرداختند. امروز شاهد آن هستیم که در نتیجه این اقدامات توطئه گران و استعمارگران، بانوان در جامعه اسلامی به جای مادر شدن و تربیت نسل آینده سگ به دست گرفته و در خیابان ها پرسه می زنند.

امام جمعه کرج: زنان ایرانی سگ باز شده‌اند!

 نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: استعمارگران به دنبال از بین بردن فرهنگ بومی کشورها و تغییر سبک زندگی و تحمیل سبک زندگی خود هستند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به 12 شهریورماه ماه روز مبارزه با استعمار اظهار داشت: استعمارگران در قالب عمران و نوسازی کشورها بر مردم سرزمین های هدف سلطه فرهنگی و اقتصادی ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس دولت های استعمارگر منابع کشورهای تحت سلطه خود به تاراج می برند که در همه جای دنیا اتفاق افتاده و در بلاد اسلامی مانع منافع خود را دین می بینند.

حسینی همدانی گفت: استعمارگران به اسم پیشرفت های علمی و آزادی موضوع کشف حجاب پیش کشیدند و به تدریج از بین بردن خانواده و حریم آن، به ترویج شهوات و آزادی زن و مرد پرداختند.

وی اضافه کرد: استعمارگران برای رسیدن به اهداف خود از رادیو و تلویزیون استفاده کردند و اخیرا نیز می بیبینم فضای مجازی را به صورت گسترده برای اهداف شوم خود در دست گرفته اند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در نتیجه این اقدامات توطئه گران و استعمارگران، بانوان در جامعه اسلامی به جای مادر شدن و تربیت نسل آینده سگ به دست گرفته و در خیابان ها پرسه می زنند.

وی افزود: این امر نشان دهنده آن است که استعمار کارش را انجام داده و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی نیز از مثال های دیگر دراین زمینه است.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز بیان داشت: در منطقه نماد این پلیدی ها انگلیس است که ۲۰۰ سال جنایاتش فراموش نشدنی خواهد بود و امروز آمریکا پادوی انگلیس شده است.

وی تاکید کرد: آنچه عزت را برای کشور های اسلامی به همراه می آورد وحدت است که با حفظ استقلال می توان سلطه بیگانگان را قطع کرد .

امام جمعه کرج افزود: امروز اگرچه شاهد بیرون رفتن آمریکا از منطقه هستیم و خواهد رفت اما انگلیس جایگزین آن می شود باید ملت ها شجاعت و هوشیاری را دراین زمینه داشته باشند.

آیت الله حسینی همدانی به اهمیت پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: امروز هوایی کشور مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده است.

امام جمعه کرج بیان داشت: به تازگی رییس جمهوری آمریکا حرف های بی اساسی به میان آورده و گفته است که ما دپیلماسی را در اولویت قرار می دهیم؛ اگر شکست بخورد به گزینه های دیگری روی می آوریم یا فرد دیگر آمریکایی گفته که طرح هزار ضربه چاقو را داریم که باید در پاسخ آنها گفت آمریکا و نوچه هایش فرصت استفاده از چاقو را پیدا نمی کنند.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر به ایران ضربه بزنید منتظر دهها ضربه به تمام منافع خود در سراسر دنیا باشید./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها