عاشقانه های دیده نشده ترانه علیدوستی و همسرش + عکس

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد.

عاشقانه های دیده نشده ترانه علیدوستی و همسرش + عکس

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد. ترانه علیدوستی در دورهٔ راهنمایی، دو سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد که کلارینت و پیانو می زد. ترانه علیدوستی در دورهٔ دبیرستان مشغول تحصیل در رشتهٔ علوم تجربی بود که در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد.

همسر ترانه علیدوستی کیست؟

 

 

شایعه طلاق ترانه علیدوستی از همسرش علی منصور

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:”چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است.

 

علیدوستی ادامه داد : این شایعه که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است”.

 

آنچه دیگران می خوانند:

رقص جنجالی و نامتعارف بهنوش طباطبایی جنجال ساز شد + فیلم

 

بیوگرافی ترانه علیدوستی و همسرش +نحوه ازدواج و تصاویر - شبناک

 

اولین تجربه و شهرت جهانی

 

در سال 1379 از طریق کلاس بازیگری امین تارخ برای بازی در نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب شد

بازی درخشان او 4 جایزه معتبر داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد

بازی در تلویزیون خیانت است

من در تلویزیون بازی نمی‌ کنم، چون معتقدم یک خیانت فرهنگی است قبلاً هم گفته‌ ام، انتخاب کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند

من کسانی را که در تلویزیون کار می‌ کنند قضاوت نمی‌ کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند

شغل دوم : ترجمه

علیدوستی به زبان انگلیسی مسلط بوده و مترجم ادبی است

او جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دوره برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رویای مادرم، تألیف آلیس مونرو کسب کرد، و چندین کتاب پرفروش و پر طرفدار دارد

ترانه علیدوستی در تابستان 1390 با علی منصور ازدواج کرد

ترانه اولین‌ بار مادر شدن را در 15سالگی و با فیلم من ترانه، 15 سال دارم تجربه کرد در آن فیلم آن‌ قدر مادر شدن را خوب به تصویر کشید و با‌وجود سن کم آن‌ قدر خوش درخشید که مادر شدن واقعی او برایمان عجیب نبود

در پاییز 1392 دخترش حنا بدنیا آمد

 

ماجرای طلاق ترانه علیدوستی از همسرش لورفت + تصاویر

 

 

سال 1379 از طریق همین کلاس ها برای بازی نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب شد و با بازی در این فیلم وقفه ای در تحصیلاتش افتاد که سرانجام در رشتهٔ کامپیوتر دیپلم گرفت.

 

 

ترانه علیدوستی از همسرش طلاق گرفت ! + بیوگرافی و علت طلاق

 

ترانه علیدوستی در فیلم من ترانه 15 سال دارم

او برای بازی در فیلم (من ترانه...) جایزهٔ سیمرغ بلورین بیستمین جشنوارهٔ فیلم فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را دریافت کرد.

 

ترانه علیدوستی در ویژه نامه شماره 100 ماهنامه صنعت سینما که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب 130 نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد. همچنین در سال 1390، ماهنامه سینمایی فیلم او را به عنوان بهترین بازیگر زن دهه 80 انتخاب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها