بایدن یا ترامپ؛تحصیلکرده ها به کدامیک رای می دهند؟

اخرینم نظرسنجی ها حاکی از این است که قشر تحصیلکرده همچنان از بایدن حمایت می کند.

بایدن یا ترامپ؛تحصیلکرده ها به کدامیک رای می دهند؟

 

به گزارش مستقل آنلاین،خبرگزاری رویترز نوشت:

جو بایدن در میان رای دهندگان بدون مدرک دانشگاهی -که یک گروه بزرگ شامل سیاه پوستان، زنان اسپانیایی تبار، رای دهندگان جوان و زنان حومه شهر می شود- همچنان حامیان پروپاقرصی دارد - که در مقابل دونالد ترامپ، سلف جمهوری خواه خود بسیار سخت تر از آنچه دیده شده است، از بایدن دموکرات حمایت می کنند.

تجزیه و تحلیل حدود 24000 پاسخ رای دهنده ثبت نام شده به نظرسنجی رویترز/ایپسوس در سال های 2020 و 2024 نشان می دهد که حمایت بایدن در انتخابات پیش رو نسبت به سال 2020 در میان رای دهندگان بدون مدرک لیسانس 10 درصد کاهش یافته است.

آمریکایی های بدون مدرک دانشگاهی از هر پنج رای دهنده در سال 2020 سه نفر را تشکیل می دادند.

این کاهش ها به ایجاد زمینه برای آنچه نظرسنجی های ملی نشان می دهد رقابت مساوی بین بایدن و ترامپ است.

این رای گیری قبل از اینکه هیئت منصفه نیویورک روز پنجشنبه ترامپ را به دلیل تلاش برای پوشش دادن پرداختی به یک ستاره فیلم های مستهجن مجرم تشخیص دهد، تکمیل شد.

یک نظرسنجی جداگانه رویترز/ایپسوس که روز جمعه تکمیل شد نشان داد که از هر ده رای دهنده ثبت نام شده جمهوری خواه، یک رای کمتر به ترامپ رأی می دهند، عددی که می تواند در یک رقابت نزدیک تفاوت ایجاد کند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که بایدن با برتری 2 درصدی بسیار کمتر از پیشتازی 6 درصدی او در این مقطع در سال 2020 است.

این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که معدود نقاط روشن برای بایدن رای دهندگان با مدرک دانشگاهی یا خانواده هایی که بیش از 100000 دلار در سال درآمد دارند، باقی مانده است.

رویترز به پاسخ های بیش از 8000 رای دهنده ثبت نام شده در نظرسنجی رویترز/Ipsos در ماه مارس تا مه 2024 و بیش از 16000 رای دهنده در مدت مشابه در سال 2020 تامل کرد.

این تحلیل نشان داد رای دهندگانی که از بایدن ناامید شده اند، به طور دسته جمعی به سمت ترامپ حرکت نمی کنند. در عوض، به نظر می‌رسد بسیاری دست‌هایشان را بالا می‌برند، از انتخاب‌های خود ناامید شده‌اند و مطمئن نیستند که در انتخابات 5 نوامبر چه خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها