مسخره بازی های کیم کارداشیان تمامی ندارد

رفتارهای جنجالی کیم کارداشیان تمامی ندارد و این ادامه دار بودن برخی از مسخره بازی هایش این بار با واکنش تند سلبریتی دیگری همراه شد.

مسخره بازی های کیم کارداشیان تمامی ندارد

خانواده مشهور کارداشیان که همیشه سوژه رسانه های تمام جهان بوده اند را نمیتوان تحت عنوان خاصی نه هنرمند، نه موزیسین و نه حتی بازیگر معرفی کرد. به هر حال این خانواده به دلیل استایل متفاوت و به نمایش گذاشتن الگوهای جدیدی از مد در جهان بسیار مشهور و نه چندان محبوبند.

کیم کارداشیان یکی از اعضای خانواده کارداشیان هاست که امسال در مراسم مت گالا حضور یافت و با صحبت های جنجالیش در این مراسم حاشیه ها و انتقادهایی را برای خود رقم زد که در ادامه این بخش به جزئیات کامل آن اشاره خواهیم کرد.

رژیم کیم کارداشیان

کیمبرلی «کیم» کارداشیان جزو سلبریتی های منشوری و البته پرحاشیه ای است که بخاطر رفتارهای عجیب و دور از عقل خود، صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد. او در مراسم مت گالا امسال لباس مرلین مونرو، بازیگر و مدل آمریکای را از موزه ای که آن را در یک مزایده به قیمت 4.8 میلیون دلار خریداری کرده بود، قرض گرفت و به زور به تن کرد!

او برای پوشیدن لباس مرلین مونرو در فرش قرمز مت گالا 2022 طی یک ماه اخیر 8 کیلو وزن کم کرده است چرا که این لباس مناسب اندام کیم کارداشیان نبوده است. این سلبریتی مشهور که طرفداران به‌خصوص خود را داراست، عنوان نموده که با حذف کربوهیدرات و شکر و گرفتن رژیمی سختگیرانه توانسته است در مدت کوتاهی حدود 8 کیلوگرم وزن کم کند تا بتواند لباس مرلین مونرو را به تن نماید.

واکنش تند لیلی راینهارت به ادعاهای کیم کارداشیان

صحبت های کیم درباره نحوه کاهش وزنش واکنش های انتقادی را در شبکه مجازی به راه انداخته است و در توئیتر بسیاری از کاربران کیم را بابت ترویج رژیم سختگیرانه و ناسالم مورد انتقاد قرار داده اند. لیلی راینهارت بازیگر آمریکایی نیز کیم کارداشیان را به دلیل گرسنگی دادن به خود برای پوشیدن لباس نمادین مرلین مونرو در مت گالا، به شدت مورد حمله قرار داده و از او انتقاد کرد و در استوری اینستاگرامش نوشت:

جهل ناپسند است لطفا از حمایت کردن این سلبریتی های احمق و مضر که همه تصاویر آنها برای نمایش بدنشان است دست بردارید.

اینکه روی فرش قرمز راه بروی و مصاحبه انجام بدهی و بگویی چقدر گرسنه ای... چون در یک ماه کربوهیدرات نخوردی.... همه این ها برای جا شدن در لباس لعنتی؟

اعتراف آشکار به گرسنگی کشیدن به خاطر مت گالا وقتی می‌دانید میلیون ها مرد و زن جوان به شما نگاه میکنند و به تک تک کلمات شما گوش می دهند.

جنجال کیم کارداشیان در مت گالا 2022

جالب است بدانید لباسی را که امسال کیم کارداشیان در فرش قرمز مت گالا به تن داشت، آخرین بار مرلین مونرو حدود شش دهه پیش، هنگامی که او برای تولد جان اف کندی، رئیس جمهور ایالات متحده، جان اف کندی خواند، پوشیده بود. این لباس درخشان با تزئینات کریستالی یکی از معروف ترین لباس های مرلین مونرو است که 60 سال پیش توسط طراح هالیوود ژان لوئیس و با کمک باب مکی خلق شد.

مت گالا جشنی است که همه ساله برای انستیتو طراحی لباس موزه هنر متروپولیتن نیویورک زیر نظر آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ برگزار می‌شود. در این مراسم افراد مشهور زیادی حضور می‌یابند و دعوت شدگان لزوما در حوزه مد و فشن فعالیت نمی‌کنند./ نمناک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها