تهدید امین فردین خبرنگار پاپارتزی، توسط آرش فرزین/ویدیو

امین فردین درباره فرزین داماد علی پروین و خانواده‌اش حرفهایی زده، حالا فرزین تهدید کرده که در آلمان آدم می‌فرستد تا گوش‌مالی‌اش بدهند.

حجم ویدیو: 2.72M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

 ویدیو خبر از دعوای جنجالی بین امین فردین خبرنگار پاپارتزی سایت‌های شرط‌بندی با آرش فرزین می‌دهد. فرزین به عنوان مترجم مربی پرسپولیس و داماد علی پروین شناخته می‌شود.

امین فردین که خبرنگار سایت‌های شرطبندی و پاپاراتزی خود خوانده است او در سال ۱۳۸۶ وقتی ۱۶ ساله بود، دوره های خبرنگاری را در باشگاه خبرنگاران جوان گذراند. در سال ۸۸  بعنوان تدوینگر کار خود را با صدا و سیمای خوزستان شروع کرد. سپس به صدا و سیمای کرمانشاه رفت و بعدها در سال ۹۶ به آلمان پناهنده شد. 

در اسفند ۹۶ گفتگوی وی با روح الله زم و انتشار آن در کانال آمدنیوز نامش را سر زبان ها انداخت تا اینکه مدتی بعد دست به افشاگری علیه زم زد. 

او زم را نفوذی و عامل جمهوری اسلامی معرفی می کرد و زم نیز او را متهم به این عنوان می کرد.

 

بعد از جنجال با رسانه آمدنیوز او اولین کسی بود که عکس های دونفره محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران و همسر دوم وی میترا استاد را پخش کرد.

 

نکته ماجرا اینجاست که میترا استاد سابقه همکاری با صدا و سیما کرمانشاه را دارد ، درست همانجایی که فردین به مدت ۴ سال در آنجا کار می کرد.

 

بعد از ماجرای روح الله زم و سایت های شرطبندی او حالا وارد گزارش های مختلف از پشت پرده سلبریتی ها و تهیه اخبار مختلف از زندگی و روابط آنها شده است.

 

اغلب گزارش های او نقل و قول ها و شنیده‌هایی می باشد که با شگردهای خبرنگاری و عنوان های مختلف برای مخاطب بیان می‌شود.

 

بعد از خودکشی زهره فکور صبور ، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مرحومه قبل از فوت به چند نفر از آشنایان گفته بود از شایعاتی که یک اخاذ مجازی پناهنده در آلمان (امین فردین) درباره او ساخته و منتشر کرده است ، ناراحت و عصبانی می‌باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها