فراخوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید و نشر محتوا با موضوع هفته وحدت

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از تولید کنندگان و ناشران برتر محتوا در ایام هفته وحدت تقدیر خواهد کرد.

فراخوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید و نشر محتوا با موضوع هفته وحدت

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع هفته وحدت بدین شرح است:

 فراخوان تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ویژه تولید کنندگان محتوا، سایتهای خبری، خبرگزاریها، سکوها و کارافزارهای انتشار صوت و تصویر، خبر و محتوای اطلاع رسانی به شرح زیر اعلام میشود:

 

زمان:

پنج شنبه، 8 آبان ماه همزمان با آغاز هفته وحدت تا 15 آبان ماه 1399

موضوعات:

۱. معرفی سیمای رحمانی و جهانی پیامبر اعظم (ص) به عنوان نماد صلح، اخلاق انسانی، وحدت آفرین و آرام بخش دل ها

۲. تبیین هنرمندانه ی اهداف، ضرورتها، آثار و دستاوردهای وحدت مذاهب اسلامی خصوصا در سال های پیش رو

۳. معرفی و تبیین سیره پیامبر اعظم (ص) در حوزه ی حکمرانی

 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور فعالیت موثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.

 

توجه به نکات زیر برای شرکت در این فراخوان ضروری است:

۱) علاقه مندان برای شرکت در فراخوان میتوانند از طریق مراجعه به تارنمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولیدات اختصاصی خود را مستقیم و بدون محدودیت در گروهی که برای این امر در یکی از پیامرسانها به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz تشکیل شده است، بارگذاری نمایند.

 

۲) علاقه مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه می توانند 5 محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند.

 

۳) لازم است ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها