آخرین مهلت برای انتخاب مدیریت سهام عدالت

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت آخرین آمار مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، اعلام کرد.

آخرین مهلت برای انتخاب مدیریت سهام عدالت

با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت یا باید روش مستقیم یا روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار از بین حدود ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار، حدود ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولان توجه داشته باشند تا ساعت ۲۴، بیست و نهم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.SAMANESE.IR نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم اقدام کنند. عدم مراجعه مشمولان به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیرمستقیم است. در این راستا از مشمولان تقاضا می‌شود با توجه به اینکه در روش مستقیم سهام‌دار ۳۶ شرکت می‌شوند، باید در مجامع حضور داشته باشند، از نحوه اخذ سود آگاهی داشته باشند و... مستلزم داشتن دانش و اگاهی و وقت کافی هستند، بنابراین آگاهانه روش مستقیم را انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت نهم اردیبهشت ماه توسط مقام معظم رهبری صادر شد و مشمولان این سهام می‌توانند با روش مستقیم یا با روش غیرمستقیم سهام خود را مدیریت کنند.

در روش مستقیم فرد شخصا سهام‌دار ۳۶ شرکت موجود در پرتفوی سهام عدالت می‌شود اما در روش غیرمستقیم فرد سهام‌دار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها