آخرین وضعیت فعالیت تالارهای پذیرایی

رییس اتاق اصناف تهران از ادامه تعطیلی تالار‌ها خبر داد و گفت: طبق جلسه روز گذشته ستاد ملی کرونا، تالارها همچنان امکان فعالیت ندارند و رییس جمهور باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

آخرین وضعیت فعالیت تالارهای پذیرایی

قاسم نوده‌فرهانی درباره زمان بازگشایی  تالار‌های پذیرایی  اظهار کرد: روز گذشته در جلسه  ستاد ملی مبارزه با کرونا  این موضوع مجددا مطرح و همچنان با آغاز فعالیت تالارها مخالفت شد و فعلا زمانی برای بازگشایی این صنف اعلام نکرده‌اند.

به گزارش مستقل آنلاین : فرهانی اضافه کرد: تا کنون تقریبا همه  مشاغل  پرخطر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و صرفا زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی مشخص نیست، همچنین تصمیم‌گیری در این رابطه از عهده ما خارج شده و رییس‌جمهور باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

تشدید خسارت مالی تالارها در نتیجه ادامه تعطیلی

در همین رابطه خسرو ابراهیمی‌نیا، رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی نیز اظهار کرد: اگرچه قرار بود بعد از عید فطر تالارهای پذیرایی بازگشایی شوند اما متاسفانه این صنف همچنان در تعطیلی کامل به سر می‌برد و ما منتظر تصمیم‌گیری مسئولان برای این صنف هستیم.

وی با اشاره به وضعیت بد تالارها در نتیجه سه ماه تعطیلی تصریح کرد: تالارها در نتیجه این بیکاری خسارت بسیاری دیده‌اند چراکه علاوه بر پرداخت حق بیمه و مالیات و اجاره مغازه، قبل از انتشار این بیماری از هر مشتری حدود 10 تا 15میلیون تومان بیعانه دریافت و صرف خرید اقلام مراسم کرده‌اند که با فسخ قرارداد در شرایطی که هیچ درآمدی نیست، امکان بازگرداندن این مبلغ وجود ندارد.

ابراهیمی‌نیا در پایان تاکید کرد: اگر تالارها همچنان تعطیل بمانند شاهد برگزاری مراسم‌ها در منازل و افزایش شیوع این بیماری به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود اما تالارها می‌توانند با رعایت کامل این پروتکل‌ها از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی بین مهمان‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع : اقتصاد آنلاین 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها