پیرترین زن جهان باردار شد! + عکس

زن و شوهر هندی پس از 54 سال صاحب فرزند دوقلو شدند و به عنوان پیرترین زن باردار جهان شناخته شدند اما اکنون خبر خوبی از این زوج مسن به گوش نمی رسد.

پیرترین زن جهان باردار شد! + عکس

هفته گذشته مقاله ای از بخش سرگرمی نمناک با عنوان "  پیرترین زن باردار جهان دوقلو زایید! " منتشر شد که در آن یک زوج بعد از هندی بعد از 54 سال دعا و تلاش برای بارداری در اماکن مقدس و.. با همسایه خود که از روش IVF برای بارداری استفاده کرده بود، آشنا شدند و به همین دلیل خواستند این روش را حتی برای یکبار نیز امتحان کنند.

خوشبختانه این روش بر روی زوج پیر با نام های " خانم مانگایاما 74 ساله " و " آقای رجارائو 80 ساله " موثر واقع شد و آنها توانستند برای اولین بار در زندگی طولانی خود صاحب دوقلوهایی شوند که در رسانه های مجازی مختلف با واکنش های مختلفی روبرو شد. اما همه چیز به بهترین شیوه ممکن بود که ناگهان در فردای متولد شدن دخترهای دوقلو، همسر 80 ساله خانم مانگایاما دچار سکته قلبی شد!

2S7yrQu0wXQZ

همچنین خانم مانگایاما نیز حال خوبی ندارد و در حال حاضر هر دو آنها تحت مراقبت های ویژه و شدیدی توسط تیم پرستاران می باشند. همچنین در طی گزارشات انجام شده، گفته می شود خانم مانگایاما که به عنوان پیرترین مادر باردار جهان شناخته شده است، بعد از زایمان دچار سکته مغزی شده است.

این زوج پیر بعد از 57 سال توانستند صاحب فرندهایی شوند که آنها را نشانه ای لطف و مرحمت خدای خود خواندند و روز 5 سپتامبر را به عنوان روز خوشبخت ترین زوج روی زمین دانستند. با این وجود حال هر دو زوج در حال حاضر مناسب نیست و دکتر " ساناکایالا اوماشانکار " گفت خانم مانگایاما به دلیل استرس 3 ساعت آخر فارغ شدن و سکته مغزی هم اکنون تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها