۳خوراکی خوش طعم که به سلامت قلب شما کمک می کنند

خوراکی های مختلف می توانند برای سلامت افراد بسیار مفید باشند. اما جالب است بدانید که برخی خوراکی ها می توانند به سلامت قلب شما کمک شایانی کنند.

۳خوراکی خوش طعم که به سلامت قلب شما کمک می کنند

درست است که داروها گاهی بسیار بدمزه هستند اما به نظر می رسد برخی خوراکی های سالم می توانند جایگزین داروها شوند و به سلامت قلب شما کمک کنند:

بادام ها

بادام زمینی از ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد بسیار محبوب بوده است. از نظر پزشکی بادام، میوه ای است که با کاهش کلسترول و خواص ضد التهاب به کاهش بیماری های قلبی کمک می کند. به عنوان یک میان وعده مستقل ، بادام را می توان به سالادها نیز اضافه کرد.

سیب

این یک منطق قدیمی است که گفته می شود با خوردن یک سیب در روز می توانید سالم بمانید و از پزشک بی نیاز باشید. به نظر می رسد سیب منبع خوبی از فیبر است و این میوه سرشار از ویتامین C است که می تواند به جذب آهن و کاهش کلسترول خون کمک کردهه و در نهایت منجر به سالم ماندن مویرگ ها و سایر رگ های خونی کمک کند.

چغندر

چغندر حاوی بتائین است. این یک ماده مغذی است که می تواند سطح سمی هموسیستئین را کاهش دهد . اگر برای شما سوال است که این چه نوع سمی است، جالب است بدانید این سم یک اسید آمینه است که به پیشرفت بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها