آیا قهوه کربوهیدرات دارد؟

قهوه با داشتن رایحه ای خوش طعم ، عطر و طعم قوی و کافئین یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است.میزان کربوهیدرات نوشیدنی های قهوه از صفر تا بسیار زیاد است.

آیا قهوه کربوهیدرات دارد؟

در این مقاله ، بررسی می شود که آیا قهوه حاوی کربوهیدرات است و نحوه انتخاب انواع متناسب با سبک زندگی کم کربوهیدرات را توضیح می دهد.

قهوه سیاه و اسپرسو

قهوه ساده و اسپرسو تقریباً فاقد کربوهیدرات هستند. این شامل نوشیدنی به نام Americano است که اسپرسو به همراه آب گرم است.

یک وعده (355 میلی لیتر) قهوه سیاه حاوی کمتر از 1 گرم کربوهیدرات است ، در حالی که یک شات  (30 میلی لیتر) اسپرسو حدود 0.5 گرم کربوهیدرات را در اختیار شما قرار می دهد.

مقدار کافئین یک نوشیدنی تاثیری بر میزان کربوهیدرات آن ندارد

خلاصه

قهوه سیاه و اسپرسو صرف نظر از اینکه حاوی کافئین هستند ، حاوی کمتر از 1 گرم کربوهیدرات در هر وعده معمولی هستند.

نوشیدنی هایی که فقط با اسپرسو و آب گرم ساخته می شوند ، مانند یک Americano ، حاوی کربوهیدرات نیستند.

با این حال ، نوشیدنی های قهوه یا اسپرسو ساخته شده با مواد غیر از آب به طور معمول حاوی کربوهیدرات هستند. شیر و شربت های طعم دار دو منبع رایج هستند.

بیشتر نوشیدنی های کافی شاپ می توانند سفارشی شوند و محتوای کربوهیدرات آنها بستگی به این دارد که چه عناصر به آنها اضافه می شوند. به عنوان مثال ، شیر کامل حاوی کربوهیدرات بیشتری نسبت به شیر بادام غلیظ است .

چند نوشیدنی قهوه و اسپرسو محبوب و محتوای احتمالی کربوهیدرات آن

Café au lait (نسبت 1: 1 قهوه سیاه به شیر جوشیده). نوشیدنی شما 6 گرم کربوهیدرات است

کاپوچینو (نسبت 1: 1: 1 اسپرسو به شیر به کف شیر). کاپوچینو استارباکس 16 اونسی (480 میلی لیتر) ساخته شده با شیر 2٪ دارای 12 گرم کربوهیدرات است

لاته (نسبت 1: 3 اسپرسو به شیر). این نوشیدنی کربوهیدرات بیشتری را بسته بندی می کند ، زیرا بیشتر آنها شیر است. اگر تصمیم دارید شربت طعم دار مانند وانیل را اضافه کنید ، فقط 1 اونس (30 میلی لیتر) می تواند 24 گرم کربوهیدرات اضافه کند.

موچاکینو (کاپوچینو شکلاتی). این نوشیدنی همچنین به نام کافه موچا نامیده می شود ، با شیر و شکلات ، که حاوی کربوهیدرات است. موکاکینو 16 اونسی (480 میلی لیتر) در Starbucks ساخته شده با شیر 2٪ حاوی 44 گرم کربوهیدرات است.

همانطور که مشاهده می کنید ، میزان کربوهیدرات قهوه یا نوشیدنی های اسپرسو می تواند بسیار متفاوت باشد.

خلاصه

بسیاری از نوشیدنی های معروف کافه حاوی مواد تشکیل دهنده ای هستند که باعث افزایش محتوای کربوهیدرات آنها می شوند. اینها شامل شیر ، خامه و شربت های حاوی شکر است.

چگونه می توان قهوه خود را با کربوهیدرات کم مصرف کرد؟

اگر در رژیم غذایی کم کربوهیدرات قرار دارید ، ممکن است تعجب کنید که آیا هنوز هم می توانید نوشیدنی های قهوه خاصی را میل کنید.

بیشتر رژیم های کم کربوهیدرات پیشنهاد می کنند که بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری ، میزان مصرف کربوهیدارتان را به کمتر از 130 گرم در روز محدود کنید

نوشیدنی خود را با شیر کمتری سفارش دهید ، یا به اندازه کوچکتر سفارش دهید.

موارد اضافی غنی از کربوهیدرات را حذف کنید. آن را بدون شربت خامه ای یا شربت های طعم دار سفارش دهید.

انتخاب بدون قند. نوشیدنی های طعم دار را با شربت عاری از قند ، که حاوی کربوهیدرات کمتری نسبت به شربت های معمولی هستند ، سفارش دهید.

خودتان در کافی شاپ شیر را به قهوه سیاه خود اضافه کنید تا بتوانید دقیقاً مقدار آن را کنترل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها