راهپیمایی خودجوش زنجانی ها علیه اغتشاشگران

مردم زنجان در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به صورت خودجوش علیه اغتشاشگران راهپیمایی کردند.

راهپیمایی خودجوش زنجانی ها علیه اغتشاشگران

دیروز عصر مردم زنجان در حرکتی خود جوش و در راستای حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران به خیابان امام آمده اند.

این حرکت خود جوش که با حضور اقشار مختلف مردم همراه است از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از چهار راه امیرکبیر آغاز شده و به سمت میدان انقلاب در حرکت است.

شعار‌های مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ برفتنه گر، زنجاندیلار اویاخدیلار (زنجانی‌ها آگاهند)، انقلابا داخدیلار (پشتیان وتکیه گاه انقلابند)، زنجاندیلار قان ورر (زنجانیهاخون هدیه می‌کنند)، رهبریه جان ورر (جان فدای رهبری می‌کنند) از شعار‌های اصلی شرکت کننده‌های مراسم است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه در این مراسم گفت: صف معترضان از اشرار جدا است و نباید با تخریب اموال عمومی دشمنان را شاد کرد، بلکه با پیروی از منویات رهبری باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

او افزود: مردم زنجان در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند و نشان دادند که پس از گذشت 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی با همان نشاط و بصیرت و هوشیاری هم دشمنان و هم دوستان خود را می شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: دومین پیام حضور  مردم زنجان در این مراسم باشکوه این است که مثل همیشه با لبیک به ندای رهبری تابع فرامین  رهبر معظم انقلاب می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها