جزئیات انهدام باند‌های فساد اخلاقی در تهران

سردار رحیمی از انهدام باندهای فساد اخلاقی در تهران با رصد اطلاعاتی فضای مجازی خبر داد.

جزئیات انهدام باند‌های فساد اخلاقی در تهران

سردار رحیمی گفت: با رصد اطلاعاتی ضربات جدی را به باند‌ها و شبکه‌های فساد اخلاقی در فضای مجازی وارد کردیم.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: امروز نیروی انتظامی در تمام زمینه‌ها به ویژه امر به معروف و نهی از منکر مجری فرامین فرمانده کل قواست و مجاهدانه از اقدامات دشمنان جلوگیری می‌کند.

وی افزود:گزارش شبکه‌های سازمان یافته در زمینه فساد اخلاقی و برکندن حیا از جامعه را مورد بررسی قرار دادیم.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات گرو‌ه‌های مخرب در حوزه عفاف و حجاب گفت: تمام این باند‌ها منهدم شدند، امروز گروه ۸‌مارس، چهارشنبه سفید، نه به حجاب اجباری ریشه کن شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ما پیرو حسین بن علی هستیم که در دقایق پایانی زندگی‌اش با وجود رگبار تیر و سنگ و غیره به قاتلش تذکر داد و وی را امر به معروف و نهی از منکر کرد، پیرو امام خمینی (ره) هستیم که با دست خالی و از مسیر امر به معروف و نهی از منکر یک انقلاب را به پا کرد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از انجام اقداماتی که در راستای مبارزه با بی حجابی و امر به عفاف است، کوتاه نخواهیم آمد، با رویکرد ایجابی و ارشادی در حال فعالیت هستیم، با وجود توهین‌هایی که به ما می‌شود، محکم به کار خود ادامه می‌دهیم.

کاهش ۹۰ درصدی بی حجابی در جامعه

وی افزود: بعد از اجرای طرح یک بالغ بر ۹۰ درصد از بی حجابی در جامعه کاهش پیدا کرده است، دیگر به کرات شاهد کشف حجاب در خودرو‌ها توسط برخی از بانوان نیستیم، به صورت محترمانه و مودبانه به کاشفان حجاب تذکر دادیم و خیلی از افراد پذیرفتند و دیگر این مورد را تکرار نکردند.

 

پوشش ۱۱ مال و پاساژ بزرگ در تهران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۱ پاساژ و مال بزرگ تهران تحت پوشش در طرح ناظر دو قرار گرفته و مورد رصد ما است.

وی افزود: دشمن جنگ تمام عیاری در تمام زمینه‌ها به کشور ما تحمیل کرده است، ما در این مبارزه کوتاه نخواهیم آمد و برای پایمال نشدن خون شهدایمان گام برخواهیم داشت، مسیری که ما انتخاب کردیم را تا آخرین نفس پیش خواهیم برد.

سردار رحیمی گفت: در فضای مجازی با رصد اطلاعاتی ضربات جدی را به باند‌ها و شبکه‌های فساد اخلاقی وارد کردیم که این مسیر تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح پاسگاه پلیس راهور در آزادگان‌، افزود: افرادی که حین رانندگی شرب خمر می‌کنند با شدیدترین برخورد پلیس راهور مواجهه خواهند شد و بدانند که انجام این اقدام تبعات سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها