چشم تو چشم شدن با عنکبوت خرچنگی بزرگ! + عکس

راننده جوان هنگام بازگشت از مسافرت ناگهان با عنکبوت بسیار بزرگ در فاصله چند سانتی متری چشم تو چشم میشه. در ادامه جزئیات را بخوانید.

در میان وحشتناک ترین و کشنده ترین حیواناتی که بر روی کره زمین وجود دارند، می توان حیوانات زیادی را نام برد که بی شک می توانند در چند ثانیه موجودات بزرگ و کوچک را با استفاده از قدرت یا سم خود از پای در بیاورند. از مهم ترین حیواناتی که دارای سموم کشنده هستند، می توان به عنکبوت ها اشاره کرد.

 

عنکبوت ها دارای انواع مختلفی می باشند که چندین گونه آنها دارای سموم و قدرت بسیار زیادی هستند و می توانند موجودات دو برابر خود را نیز حتی به دام بیندازند! با این حال عکس العمل این حیوانات بسیار سریع و هوشمندانه می باشد و به همین دلیل توصیه می شود که به هیچ وجه حتی تا یک الی دو متری این حیوانات نیز نزدیک نشوید!

علت هم کاملا مشخص است! اما اگر بصورت ناخواسته با این موجودات کشنده در فاصله چند سانتی روبرو شوید، عکس العملتان چه خواهد بود؟! طبیعتا به آرامی سعی می کنید تا دور شوید و در حین فرار سعی می کنید تا آنرا تحریک نکنید! چنین اتفاق شوکه کننده ای اخیرا توسط یک مرد جوان استرالیایی تجربه شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت!

عنکبوت

از قرار معلوم مرد جوانی که هنوز نامش مشخص نشده است، به همراه پدرش در مسیر بازگشت به خانه بودند که در اتومبیل غذا خوردند و کمی از سس قرمز در گوشه لبش جای مانده بود.

به همین دلیل تصمیم می گیرد تا آفتاب گیر اتومبیل را باز کند و خودش را در آینه آن مشاهده نماید و سس جای مانده را تمیز کند. اما همه چیز همان گونه او انتظار داشت، پیش نرفت!!

عنکبوت خرچنگی

زمانیکه آفتاب گیر اتومبیل باز شد، او یک عنکبوت بسیار بزرگ و سمی را به نام " عنکبوت خرچنگی بزرگ " را مشاهده می کند که تنها چند سانتی متر با صورت او فاصله داشت! او فورا تعداد تصویر را از آن ثبت کرد و در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت! جالب است بدانید که این عنکبوت ها می توانند تا 30 سانتی متر نیز رشد کنند. با این حال او توانست با موفقیت از عنکبوت فاصله بگیرد و هیچ آسیبی به او و پدرش وارد نشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها