چشمان ترسناک یک جنین در شکم مادرش ! + عکس

سونوگرافی مادر باردار آنطوری که دلش میخواست نبود و تصویری عجیب در آن نهفته بود.

چشمان ترسناک یک جنین در شکم مادرش ! + عکس

 همواره یکی از بزرگترین و مهم ترین سوالات بشر در مورد وجود یا عدم وجود موجوداتی است که به انسان ها هیچ شباهتی ندارند و در سیاره ای جدای از سیاره زمین زندگی می کنند. با این حال اگر این واقعیت در گذشته کم رنگ بود و هر شخصی نمی توانست به آن فکر کند، در سال های اخیر به کمک صفحات مجازی و امثال آنها برخی مستندات و تصاویر منتشر شدند که می توانند بیانگر اتفاقی خاص باشند!

 

در سال های اخیر مستندات متعددی از وجود موجودات فضایی در رسانه ها منتشر شده است که نشان دهنده وجود موجودات فضایی و رفت و آمد آنها به زمین می باشد که متاسفانه یا خوشبختانه هنوز تائید نشده اند و برخی بر این اعتقاد هستند که این تصاویر کاملا ساختگی هستند و هیچ موجود فضایی وجود ندارد.

زوج انگلیسی

از این رو ذهنیتی که هر یک از ما نسبت به این موجودات داریم این است که آنها موجوداتی لاغر، قد بلند و با چشمان درشتی هستند که با فضاپیمای خاص خودشان به زمین مسافرت می کنند. اما اخیرا سوفی اسکات از ساوت شیلدز انگلستان، با صحنه ای عجیب و شوکه کننده ای روبرو شد که علت شوکه کننده اش را در صفحات مجازی منتشر کرد.

جنین موجودات فضایی

سوفی اسکات 16 ساله و استیفن 24 ساله یک زوج انگلیسی هستند که سوفی اسکات برای بررسی  جنین  تصمیم گرفت تا آزمایش سونوگرافی ای را انجام دهد و به همین دلیل همراه با همسرش در یک درمانگاه حضور یافت و نتیجه آزمایش واقعا شوکه کننده بود! همان گونه در تصویر  سونوگرافی  مشاهده می کنید، جنین کمی متفاوت و عجیب بنظر می رسد!

موجودات فضایی

این تفاوت در چشمان جنین است که دارای چشمانی عجیب همانند موجودات فضایی می باشد! او در مصاحبه ای این گونه گفت :" من ترسیدم که این موجود بیگانه جنین من را خورده است". با این حال دختر آنها در ماه اکتبر به دنیا خواهد آمد و سوفی به شوخی این گونه گفت:" ما فقط امیدواریم که او در هالووین به دنیا نیاید!"

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها