استقلال اسیر بدشانسی شد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بدشانسی از همین روز اول گریبان استقلال را گرفت و باعث شد ۴ امتیاز حساس از دست برود.

استقلال اسیر بدشانسی شد

اکبر کارگرجم اظهار داشت: متاسفانه استقلال از روز اول فصل جدید با بدشانسی روبرو شده و این بدشانسی‌ها باعث شده تا در همین دو هفته اول ۴ امتیاز حساس را از دست بدهد.

وی اضافه کرد: آبی پوشان در تبریز مستحق باخت نبودند و در تهران هم حق شان پیروزی بود اما متاسفانه دو گل دیرهنگام در این دو بازی ۴ امتیاز حساس را از ما گرفت. ۴ امتیازی که ارزش آن در روزهای پایانی بیشتر به چشم خواهد آمد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: مدیریت کردن دقایق پایانی در زمین بسیار سخت است و نتایج شکننده اینطور غافلگیر کننده از دست می‌رود. بازیکنان بزرگتر باید دقایق پایانی را بهتر مدیریت کنند.

کارگرجم تصریح کرد: اگر مدیریت درون زمین کامل باشد، تیم می‌تواند وقت های تلف شده را هر طور هست به سلامت پشت سر گذاشته و نتیجه لازم حفظ شود. خلاء بازیکن بزرگتر و لیدر به خصوص در خط دفاعی در این دو بازی کاملا مشهود بوده است.

مدافع پیشین آبی پوشان با تاکید بر خلل در قلب خط دفاعی این تیم گفت: امیدوارم در این ۲۰ روز تعطیلی لیگ استراماچونی بتواند ضعف قلب خط دفاعی را مرتفع کند چون در غیر اینصورت استقلال باز هم تاوان این مشکلات را پرداخت خواهد کرد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها