سوراخ سوراخ شدن بدن کارگر میانسال + تصاویر 18+

نقص فنی ربات کارگر میانسال را با حادثه ای دردناک و غیرقابل تحمل مواجه کرد.

سوراخ سوراخ شدن بدن کارگر میانسال + تصاویر 18+

کارگر چینی که اخیرا با آسیب و جراحت بسیار شوکه کننده ای به بیمارستان شیانگیا واقع در شهر معروف چانگشا منتقل شد که فورا مورد رسیدگی و بررسی های مختلفی قرار گرفت و سپس برای جراحی به اتاق عمل منتقل شد. از قرار معلوم این کارگر چینی 49 ساله که تنها به نام آقای ژو نامیده شده است، در یک کارخانه ساخت ظروف چینی طبق معمول در حال کار بوده است.

 

میخ قطور فولادی

اما متاسفانه همه چیز طبق معمول پیش نرفت و در حین کار ربات با نقص فنی روبرو می شود و ده میخ تیز و برنده را به سمت او پرتاب می کند! او در حال کار در شیفت شب این کارخانه بود که این میخ های بزرگ و قطور از کتف وارد شده و از جلو خارج شدند! همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، 6 میخ فولادی و قطور در شانه سمت راست  و 4 میخ دیگر به سایر قسمت های بدنش فرو رفته بود!

میخ فولادی

واقعا شوکه کننده است و حتی تصور چنین چیزی هم می تواند باعث آزار شود! با این حال تیم پزشکان بعد از وارد شدن آقای ژو به بیمارستان و انجام برخی بررسی ها، فورا تصمیم به جراحی و خارج کردن این میخ های فولادی گرفتند. جالب است بدانید که در حین جراحی پزشکان دریافتند که یکی از میله ها به میزان 0.1 میلی متر با شریان اصلی او فاصله داشت!

نقص فنی ربات

اگر این میخ فولادی قطور با شریان اصلی برخورد می کرد، چند دقیقه بعد جانش را از دست می داد! خوشبختانه جراحی موفقیت آمیز بود و طبق گزارشات انجام شده وضعیت جسمانی او پایدار توصیف شده است و هم اکنون قادر به حرکت دادن بازوی سمت راست خود می باشد. او بی شک کارگری بسیار خوش شانس بود که توانست در بدترین اتفاق ممکن جان سالم بدر ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها