پیرترین انسان جهان در گینس مشخص شد! + تصاویر

مجموعه گینس اخیرا در طی اقدامی جالب از " پیرترین انسان جهان در گینس " با سن 116 سال رونمایی نمود.

پیرترین انسان جهان در گینس مشخص شد! + تصاویر

با افزایش تقاضاها و روند زندگی در دنیای امروزه، شاید تصور اینکه شخصی بتواند بیش از 90 سال زنده بماند کمی سخت است چرا که در زندگی روزمره ما انسان ها آلودگی، مشغله،  فست فود ها، نوشیدنی های گازدار و مضر، استفاده زیاد از گوشت و... موثر است و از گردهمایی این موارد در کنار یکدیگر، می توان از مشکلاتی پرده برداری نمود که ممکن است در طول زمان رخ دهند و از طول عمر ما خودداری نمایند.پیرترین انسان جهان در گینس

 

اما در این میان افرادی هستند که با داشتن  تناسب اندام  و استفاده از سبزیجات توانسته اند به بهترین نحو ممکن زندگی کنند و از عمر طولانی بهرمند شوند. برای مثال اخیرا پیرترین انسان زنده بر روی کره زمین توسط گینس مشخص شد که توانست رکورد دار این مجموعه گردد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

پیرترین زن جهان

پیرترین انسان زنده در جهان با سن 116 سال

خانم " کانه تاناکا " از منطقه فوکوئوکا واقع در کشور ژاپن، زاده 2 ژانویه سال 1903 میلادی می باشد که این روزها دارای سن 116 سال می باشد که توسط مجموعه گینس به عنوان پیرترین انسان در حال حاضر کره زمین شناخته شد.

وی در یک خانه سالمندان در منطقه فوکوئوکا در حال زندگی کردن می باشد که میزبان مراسم اعطای رکورد گینس به وی بود و در این مراسم افراد سرشناس اعم از شهردار این منطقه نیز حضور داشت که در این مراسم وی به عنوان پیرترین انسان جهان در گینس، پیرترین انسان جهان و پیرترین زن جهان شناخته شد.

پیرترین انسان و زن جهان

پیرترین زن جهان با سن 116 سال در کشوز ژاپن

جالب است بدانید در حین برگزاری مرسام به خنام کانه یک جعبه شکلات داده شد و بلافاصله شروع به خوردن آنها نمود که باعث شوکه شدن حاضرین گردید که در ادامه یکی از حاضرین از وی پرسید که چه تعداد شکلات را  قصد خوردن دارد؟ وی در پاسخ گفت :" 100 عدد ".

همچنین با وجود سن بالای وی، بطور معمول هر روز صبح ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شود و هنوز هم در حال تحصیل و آموزش در زمینه ریاضی می باشد و به بازی های مفرح و سرگرم کننده علاقه فراوانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها