اولین سیرک 3 بعدی جهان در آلمان! + تصاویر

سیرک رونکالی آلمان که از دهه 90 میلادی در حال اجرای نمایش با حیوانات است، اخیرا از ایده جالب و دیدنی خود که اولین سیرک 3 بعدی جهان بود، رونمایی کرد!

اولین سیرک 3 بعدی جهان در آلمان! + تصاویر

حیوانات در کنار ما انسان ها در زندگی بر روی کره زمین شریک هستند و به همین دلیل دارای حقوق خاص خودشان نیز می باشند که می بایست به آنها احترام قائل بود و اجازه تعرض به آن توسط برخی از انسان های سودجو و منفعت طلب داده نشود. با این وجود متاسفانه دیدگاه تمام ما انسان ها این گونه نیست و برخی از انسان ها هستند که تنها منفعت خود را مشاهده می کنند!

از این رو این دسته از انسان ها بصورت کاملا بی رحمانه در تلاش این خواهند بود تا بتوانند نسل هایی که در خطر انقراض هستند را به دام بیندازند و با قیمت های ناچیز در برابر ارزش آنها بفروش برسانند که این گونه، گونه های مختلف کره زمین ممکن است بصورت ناگهانی از بین بروند و دیگر شاهد حضور حیوانات کمیاب نیز نشویم!!

با این حال حیوانات، همیشه در برابر انسان ها از گذشته تا هم اکنون نیز آسیب های متعددی روبرو شده اند و به آنها ضربه و صدمه های گوناگونی برای رسیدن به منفعت مالی وارد گشته است. برای مثال دسته ای از حیوانات که برای هنرنمایی در سیرک ها حاضر هستند، برای آنکه به بیشترین میزان ممکن منجر به کسب درآمد گروه سیرک شود، با آسیب ها و ضربه های مختلفی تربیت می شوند!

این دقیقا برخلاف طبیعت و حقوق حیوانات است که توسط برخی از سودجویان بصورت ظالمانه مورد آسیب ها و ضربه های مختلف قرار می گیرند تا هر چه بهتر هنرنمایی کنند. با این حال اخیرا گروهی از آلمان برای برطرف کردن این مشکل و صدمه هایی که حیوانات در طی تربیت شدن مطابق میل انسان ها روبرو بودند،ایده ای جالب و دیدنی را اجرا کردند. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

سیرک سه بعدی

سیرک رونکالی که از دهه نود میلادی تاسیس شد و شروع به اجرای نمایش با حیوانات مختلف نمودند، اخیرا گروهی سیرک رونکالی را تغییرات بزرگی روبرو کردند که این تغییرات می تواند جان حیوانات را نیز نجات دهد و تبدیل به یک فرهنگسازی بزرگ شود. سیرک رونکالی اخیرا اجرایی جالب و دیدنی سیرک خود را با استفاده از تصاویر 3 بعدی هولوگرافیک اجرا کردند که دیگر خبری از هیچ حیوانی نبود و تنها تصاویر 3 بعدی آنها در سیرک حضور داشتند!

سیرک سه بعدی

بنیانگذار این شرکت آقای برنارد پائول در طی گزارشی اعلام کرد که برای چنین تکنولوژی و فناوری تا مرحله اجرا چیزی نزدیک به 443,017 پوند هزینه شده است که تا به حال بیش از 600 هزار مخاطب را بخود جلب کرده که هزینه بلیت هر شخص 26 الی 70 پوند متغیر است.

سیرک سه بعدی

با این حال پیش بینی می شود که این نوع سیرک در سال های آینده در اقصی نقاط جهان به مرحله اجرا برسند و دیگر هیچ حیوانی توسط مربیان سیرک به بدترین صورت ممکن تربیت نشوند..!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها